mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Microsoft Edge'de Inspect Element'i Kullanma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Fauda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 211

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Microsoft Edge'de Inspect Element'i Kullanma?

  1. Bir web sitesi açın.

    1-69.png
  2. Tarayıcının araç çubuğunun sağ üst köşesindeki üç dikey noktayı tıklayın.

    2-103.png
  3. Aşağı kaydırın ve Diğer Araçlar'a tıklayın .

    3-105.png
  4. Geliştirici Araçları'na tıklayın .

    4-83.png


    VEYA
  5. Web sitesinde herhangi bir yere sağ tıklayın ve İncele öğesine tıklayın .

    6-31.png


    VEYA
  6. Ctrl + Shift + I tuşlarına basın .

    ctrl.png
    shift-1.png
    i-key-1.png
Bu üç yöntemden herhangi biri size aynı sonucu verecektir.

Bunu doğru yaptıysanız, tarayıcınızın altında yeni bir bölmenin açıldığını göreceksiniz. Bunlar Geliştirici Araçlarıdır ve Öğeler sekmesini içerir. Bu, Elemanı İncelemek için ihtiyacınız olan araçtır.

Panel, varsayılan olarak ekranınızın altında açılır, ancak nasıl göründüğünü istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Geliştirici Araçları panelini yeniden konumlandırmak için şu basit adımları izleyin:


  1. Geliştirici Araçları panelinin üst köşesindeki üç dikey noktaya tıklayın.

    Screenshot_1-93.png
  2. Bir rıhtım tarafı seçin (sol, alt veya sağ) veya ayrı bir pencereye çıkarın.

    Screenshot_2-96.png
İmleci Geliştirici Araçları paneli çerçevesinin kenarının yanında gezdirmek ve sürüklemek, çalışma alanını daraltacak veya genişletecektir. Örneğin, paneli tarayıcı penceresinin sağ tarafına yerleştirmeyi seçerseniz, sol kenarda gezinmeyi deneyin. Ok imlecini gördüğünüzde paneli yeniden boyutlandırmak için sürükleyebilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst