Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Ch düşme sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nipton31
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar bir arkadaşım ile bir oyun kurduk takılıyoruz ama 3-5 saatte bir şöyle bir şey oluyor :

channel : syser

SYSERR: Aug 23 00:45:57 :: pid_init:
Start of pid: 793

SYSERR: Aug 23 00:47:05 :: heart_idle: losing 65 seconds. (lag occured)
SYSERR: Aug 23 01:44:08 :: _clear_server_timer: LUA PREVENT: Wrong argument on ClearServerTimer!
SYSERR: Aug 23 01:44:08 :: _clear_server_timer: LUA PREVENT: Wrong argument on ClearServerTimer!
SYSERR: Aug 23 03:12:19 :: heart_idle: losing 47 seconds. (lag occured)

db syser:

SYSERR: Aug 23 03:14:45 :: Process: FDWATCH: peer null in event: ident 18

ve ch düşüyor neden olabilir bu sorun
 
arkadaşlar bir arkadaşım ile bir oyun kurduk takılıyoruz ama 3-5 saatte bir şöyle bir şey oluyor :

channel : syser

SYSERR: Aug 23 00:45:57 :: pid_init:
Start of pid: 793

SYSERR: Aug 23 00:47:05 :: heart_idle: losing 65 seconds. (lag occured)
SYSERR: Aug 23 01:44:08 :: _clear_server_timer: LUA PREVENT: Wrong argument on ClearServerTimer!
SYSERR: Aug 23 01:44:08 :: _clear_server_timer: LUA PREVENT: Wrong argument on ClearServerTimer!
SYSERR: Aug 23 03:12:19 :: heart_idle: losing 47 seconds. (lag occured)

db syser:

SYSERR: Aug 23 03:14:45 :: Process: FDWATCH: peer null in event: ident 18

ve ch düşüyor neden olabilir bu sorun
_clear_server_timer: LUA

bunu içeren bi questin veya luan varsa ondan dolayı düşürüyor yanlış bilmiyorsam
 
onu vermediği zamanda çöküyor

db syser:

SYSERR: Aug 23 03:14:45 :: Process: FDWATCH: peer null in event: ident 18

bu ile alakalı ama bunun sonundaki sayı neyi temsil ediyor onu bilmiyorum 20 21 falan mob drop itemmiş 18 ne acaba veya bu sayıları nerden sayıp şu ile alakalı diyorlar anlamadım
valla kanka en nefret ettiğim bi core düşme hatası hiçbir açıklama olmadığı için anlamıyorum fazla
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst