HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Paylaşım için teşekkürler.
Paylaşım için teşekkürler![]()
rica ederm
diğer arkadaşlar filesta sorun yok bir sürü insan kurdu sadece kurulumu zor vaktim yok olsa video çekerdim birisi kuran video çekse ne güzel olur
Şu rootlibi çözsek yeter build olmuyor exerica ederm
diğer arkadaşlar filesta sorun yok bir sürü insan kurdu sadece kurulumu zor vaktim yok olsa video çekerdim birisi kuran video çekse ne güzel olur
Şu rootlibi çözsek yeter build olmuyor exe
dostum extern icindekini aliyorsun ctrl c ile userinterfaceye yapiştiriyorsun sonra userinterfaceyi build et
İşte userinterfaceyi build ederken hata alıyorum libden kaynaklı . Rootlib açılamıyor diyordu sanırım.dostum extern icindekini aliyorsun ctrl c ile userinterfaceye yapiştiriyorsun sonra userinterfaceyi build et
Aynı sorun bende de mevcutİşte userinterfaceyi build ederken hata alıyorum libden kaynaklı . Rootlib açılamıyor diyordu sanırım.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 57
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 297
- Görüntüleme
- 37K
- Kilitli
- Cevaplar
- 111
- Görüntüleme
- 18K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 4K
- Kilitli
- Cevaplar
- 233
- Görüntüleme
- 66K
