OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Cevaplandı Dijiturk Sözleşme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan firat54
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 168

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2 Yıl önce dijitürk üzerinden yan oda aldım 2 adet aylık düzenli 60 tl ödüyordum daha sonra sözleşmem bitti ödemeyide yaptım iptal başvurusu yaptım yeni bir mesaj geldi yine fatura çıkarmışlar ne yapabilirim
 
Çözüm
o gelen fatura cayma bedelı olarak yansımıs olabılır ımzaladıgınız evraklarda kucuk harflerle cayma bedelı dıe not duserler sozlesme tarıhı dolmadan ıptal edılen hızmetler cayma bedelı kesebılır lakın 2 yıl taahahhut yapılan bı hızmet anlasmasında 1 yılı doldurduktan sonra tuketıcı heyet mı tuketıcı hakem mıydı neydı orayabasvurarauk cayma bedelı odemeden hızmetınızı sonlandırabılırsınız
o gelen fatura cayma bedelı olarak yansımıs olabılır ımzaladıgınız evraklarda kucuk harflerle cayma bedelı dıe not duserler sozlesme tarıhı dolmadan ıptal edılen hızmetler cayma bedelı kesebılır lakın 2 yıl taahahhut yapılan bı hızmet anlasmasında 1 yılı doldurduktan sonra tuketıcı heyet mı tuketıcı hakem mıydı neydı orayabasvurarauk cayma bedelı odemeden hızmetınızı sonlandırabılırsınız
 
Çözüm
Sözleşme süreniz sona erdiğinden itibaren herhangi bir cayma bedeli tarafınıza yansıtılamaz. Dijitürkün bu konuyla alakalı bir çok şikayeti mevcut, firma mümkün olduğunca iptal taleplerini işleme almıyor. Bu sebeple yeni bir talep oluşturup yetkililer ile görüşme sağlamanız gerekiyor.
 
Sözleşme süreniz sona erdiğinden itibaren herhangi bir cayma bedeli tarafınıza yansıtılamaz. Dijitürkün bu konuyla alakalı bir çok şikayeti mevcut, firma mümkün olduğunca iptal taleplerini işleme almıyor. Bu sebeple yeni bir talep oluşturup yetkililer ile görüşme sağlamanız gerekiyor.
maalesef saçma bir politikaları var bu konuda
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst