HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaŞlar ben gp kasmak İstİyorum.. En İyİ nerde gp alabİlİrİm??
İkİncİsİ hangİsİ daha İyİ 12 mİns mİ yoksa 150 kİlls mİ??
İkİncİsİ hangİsİ daha İyİ 12 mİns mİ yoksa 150 kİlls mİ??
GP kasmak için S&D oynamalısın.
Exp kasmak için T&D oynayıp bol bol adam öldürmelisin. 12 dk'lık oyunlara girmeni tavsiye ederim.
Exp kasmak için T&D oynayıp bol bol adam öldürmelisin. 12 dk'lık oyunlara girmeni tavsiye ederim.

ßyMesMes;1464665' Alıntı:GP kasmak için S&D oynamalısın.
Exp kasmak için T&D oynayıp bol bol adam öldürmelisin. 12 dk'lık oyunlara girmeni tavsiye ederim.![]()
Sen değilmiydin adam gibi kasın farm yapmayın diyen Lavuk !
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 33
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 23
