mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Guitar Hero 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cem_cemoli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 264

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dünyadaki her müzik severi bir araya getiren Guitar Hero 2'nin PS2 satışları çok yüksek bir orandaydı.Bunun üzerine RedOctane yeni nesil oyun konsolu X360'a da Guitar Hero 2'yi çıkarmak istedi.Gitar çalmanın ne kadar zevkli olduğunu bizlere gösteren bu oyun şimdi X360'larda dolaşıyor.Benim gibi rock severleri kendine aşık eden bu oyunu almak ve oynamak, belki de müzik adına yaptığınız en eğlenceli şey olabilir.

5400.jpg


Guitar Hero 2 o kadar kalitesi yüksek bir oyun ki, oyunu satın aldığınızda yanında verilen bir gitarla oynuyorsunuz oyunu.Parçalar da insanı coşturacak türden.İlk başladığınızda daha acemi bir müzisyen olduğunuz için kolay notalar geliyor.Gitarda 5 renk var vebu renklerden uygun olanı o an için hangisiyse ona basıyoruz.Mesela; ekranda gitardaki gibi 5 tane renk çemberi var.Diyelim ki şeritte de bir yeşil çember görünüyor.Bu yeşil çember, 5'li çember barına tam geldiği zaman yeşile basıyor ve dengeyi kuruyoruz.Gittikçe notalat biraz karmaşık bir hal alıyor.Ama o kadar da olsun canım...


5401.jpg


Müzikten hoşlanmıyor musunuz?Hiç önemli değil.Bir oyunsever olmanız yeterli ki zaten müziksiz hayat hatadır.Çünkü bugüne kadar en sevdiğiniz oyun hangisiyse, ondan aldığınız zevk, bu zevkten daha fazal olamaz, inanın.Ayrıca kaliteli çoklu (en fazla 2 kişi) oyuncu sistemi sayesinde bir arkadaşınızla gitar çalabilir, birbirinize karşı yüksek dozda eğlenceli olan mücadeleler verebilirsiniz.Bu çoklu youncu sistemini ayrıva XboxLive'da da kullanabilirsiniz.
Ancak şunu söylemek gerekiyor ki X360'taki GH2, PS2'dekinden çok daha faklı olmuş.Özellikle online arenaya bağlanıp müzik mücadelesi vermek çok büyük avantaj.Ayrıca PS2'den ayrı olarak yeni şarkılar eklenmiş.Mesela şu sıralar kendinden bahsettiren ve çok konuşulan müzisyenlerden My Chemical Romance grubunun "Dead!" şarkısı.Keşke biraz da Linkin Park\'dan koysalardı!

5403.jpg


Hani büyükler derler ya."Bu rock mıdır mock mudur işte herneyse, bunu seven gençliği anlamıyorum.Satanistler gibi, kafa sallamaktan ne anlıyorlar?" diye...Siz de aynen böyle düşünüyorsanız, GH2 ile gitar çalarak kendini kaybetmenin ne kadar güzel birşey olduğunu anlayacaksınız.Tıpkı babam gibi...Ayrıca Guitar Hero 2 böyleyse, GH3 nasıl olacak acaba????
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst