HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben çalıştırdımda hayrına birisi dump proto atsın hakkından gelemedim
emre satmadınmı yeme beni aşkım kocaman satış konusu açtın kaldırdın daha riwals2 açılmamışken satıyodunuz yanımda konuşmasan inanırdım sanada55 127 projesini kimseye satmadım ki
Yakıştıramadım sana yalvarma falan, ben ne diyorum sana eğer çalıştırabilen olursa oyun açsın telefonu yükseltirim
Hayırdır kardeşim ne yazdın da düzenlediler?
aşkito fileste açık olsa sen. buraya yazmazsın oyun açanları direk sömürürsün az şeytan değilsin ha
konuda 50 mesaj varsa 45 i senin
Allah şahidimdir ortaklıktan ayrıldıktan sonra 55 127 proje dosyalarını 1 kişiye dahi satmadım, açın bakalım 2 3 gün sonra buraya dekont fotoğrafları gelmiyor mu benden değil yalnız he ben harici o koyduğum açıkları ve kaldırdığım kontrolleri 1 kişi daha biliyor ben yapmasam o zaten yapacak o yüzden bunu burdan bas bas söylüyorum. Şu zamana kadar boğazımdan haram lokma geçmedi allahım izniyle bundan sonrada geçmeyecektir. Ben son uyarıda bulunuyorum olacakları söylüyorum filesdeki warez olmadan önce warez olmayan tek sağlam ve sorunsuz sistem oyun içi nesne market sistemiydi onuda paylaştılar zaten.emre satmadınmı yeme beni aşkım kocaman satış konusu açtın kaldırdın daha riwals2 açılmamışken satıyodunuz yanımda konuşmasan inanırdım sanada
aşkito fileste açık olsa sen. buraya yazmazsın oyun açanları direk sömürürsün az şeytan değilsin ha
konuda 50 mesaj varsa 45 i senin
Yönetime bildirim bu durumu ama takmadılar onlar için forum üyelerinin güvenliğinin bir önemi yok onlar sadece giti düşünür

Bu arada yakup seninle kesinlikle bir alıp veremediğim yok hatta üzüldüm keşki emeğinin karşılığını alabilseydin.
emrem ben kimseyle sorunu olucak birisi değilimde merak ettiğim şu satış konusu açarken helaldide kapattıktan sonra haram yemem diyip satmadım diyosun madem haram yemezsin o konuyu neden açtın bebişimAllah şahidimdir ortaklıktan ayrıldıktan sonra 55 127 proje dosyalarını 1 kişiye dahi satmadım, açın bakalım 2 3 gün sonra buraya dekont fotoğrafları gelmiyor mu benden değil yalnız he ben harici o koyduğum açıkları ve kaldırdığım kontrolleri 1 kişi daha biliyor ben yapmasam o zaten yapacak o yüzden bunu burdan bas bas söylüyorum. Şu zamana kadar boğazımdan haram lokma geçmedi allahım izniyle bundan sonrada geçmeyecektir. Ben son uyarıda bulunuyorum olacakları söylüyorum filesdeki warez olmadan önce warez olmayan tek sağlam ve sorunsuz sistem oyun içi nesne market sistemiydi onuda paylaştılar zaten.
Yönetime bildirim bu durumu ama takmadılar onlar için forum üyelerinin güvenliğinin bir önemi yok onlar sadece giti düşünür
Bu arada yakup seninle kesinlikle bir alıp veremediğim yok hatta üzüldüm keşki emeğinin karşılığını alabilseydin.
emrem ben kimseyle sorunu olucak birisi değilimde merak ettiğim şu satış konusu açarken helaldide kapattıktan sonra haram yemem diyip satmadım diyosun madem haram yemezsin o konuyu neden açtın bebişim
Farkındaysan birkaç gün sonrasında kaldırdım 55 127 yi senin hakkının yenildiği hakkında konuşmuştuk hatta öm den ardından kaldırdım zaten
