mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplandı Microsoft Visual 2013 kurulum Hata !! lütfen yardım edin

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umut4644100
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 216

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

"basit bir kurulum ne kadar zor olabilir ki demeyin karşınıza çıkan hata belki 1 dakikanızı belkide 5 saatinizi alır bilemezsiniz."
arkdaşlar kurulumu yaptım fakat önüme böyle birşey geldi 3 seçenek 3ünüde seçtiğimde geri dönderiyor

ve bunu yapamayınca kapattım sonra geri kurayım istedim bu seferde bu hatayı vermeye başladı

biliyorum sizin için acayip zor olabilir ama cevap verirseniz çok iyi olur teşekkür ederim.
 
Çözüm
Microsoft sunucusuna bağlanmıyor ve bunun sonucu bozuk paket iniyor iso dosyası olarak indirmeyi deneyebilirsin hiç başıma gelmedi

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst