mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplandı Rain files sis ayarı yardım!!!

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Rain server filesin hazır kurulu vhdsi var oyuna giriyorum her şey eskisi gibi fakat sis orijinali gibi değil. Kule karanlık değil, köyler sis içerisinde değil yani demek istediğim sis seviyesi normalden uzakta. Denemediğim yöntem kalmadı haritaların msenv. dosyaları, root'taki constinfo.py hepsinin fog değerleri normal. Fogu tamamen kaldırabiliyorum mesela fog_leveli 99999 yapiyorum ya da msenv dosyalarında fog enableyi 1 den 0 yapıyorum fog gidiyor ya da fogu azaltabiliyorum, fakat bir türlü 2007 metin2 sindeki gibi eski fog mesafesini geri getiremiyorum yani fogu arttıramıyorum . Lütfen yardımcı olun.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Sorunu kendim çözdüm. Oyunu çok eskiden kalma bir bilgisayarda çalıştırdım ve oyun aşırı kasmaya başladı otomatikmen sisin alanı daraldı ve her yer karanlık,sis oldu aynı eskisi gibi.Yani oyunun kasması gerekiyormuş, dosyalarla, serverla vesaireyle ilgisi yok :xD
Bu tarz eski oyunları eski sistemlerde oynayın ki tam nostaljik özellikleriyle olsun, üstelik oyun tam ekran olunca çok kötü görünüyordu pencereli oynuyordum; çok eski bilgisayarda açınca tam ekran mis gibi oldu,hiçbir problemide yok.
//konu kilit!
Çözüm
Sorunu kendim çözdüm. Oyunu çok eskiden kalma bir bilgisayarda çalıştırdım ve oyun aşırı kasmaya başladı otomatikmen sisin alanı daraldı ve her yer karanlık,sis oldu aynı eskisi gibi.Yani oyunun kasması gerekiyormuş, dosyalarla, serverla vesaireyle ilgisi yok :xD
Bu tarz eski oyunları eski sistemlerde oynayın ki tam nostaljik özellikleriyle olsun, üstelik oyun tam ekran olunca çok kötü görünüyordu pencereli oynuyordum; çok eski bilgisayarda açınca tam ekran mis gibi oldu,hiçbir problemide yok.
//konu kilit!
Sorunu kendim çözdüm. Oyunu çok eskiden kalma bir bilgisayarda çalıştırdım ve oyun aşırı kasmaya başladı otomatikmen sisin alanı daraldı ve her yer karanlık,sis oldu aynı eskisi gibi.Yani oyunun kasması gerekiyormuş, dosyalarla, serverla vesaireyle ilgisi yok :xD
Bu tarz eski oyunları eski sistemlerde oynayın ki tam nostaljik özellikleriyle olsun, üstelik oyun tam ekran olunca çok kötü görünüyordu pencereli oynuyordum; çok eski bilgisayarda açınca tam ekran mis gibi oldu,hiçbir problemide yok.
//konu kilit!
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst