HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyuna girişte auto login kullanmıyorum normal kendim giriyorum ve oyun şuanda bakımda veya sunucu kapalı hatası alıyorum
1 hafta öncesinde birşey yoktu sanırım çarşamba günü olan güncellemede fixlendi veya bozuldu veyada problem kendimden kaynaklı yardımcı olabilecek varmı
3-4 defa m24 yahoo hesabına mail attım ama geri dönüş yapmıyorlar 15 günlük süre aldıydım daha yeni ve boşa gidiyor daha önce kendi bu sorunu çözen yada başına gelen
benimle aynı durumda olan varmı
1 hafta öncesinde birşey yoktu sanırım çarşamba günü olan güncellemede fixlendi veya bozuldu veyada problem kendimden kaynaklı yardımcı olabilecek varmı
3-4 defa m24 yahoo hesabına mail attım ama geri dönüş yapmıyorlar 15 günlük süre aldıydım daha yeni ve boşa gidiyor daha önce kendi bu sorunu çözen yada başına gelen
benimle aynı durumda olan varmı
Ekli dosyalar
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
tamamdır çözüm şu şekilde ilk önce fixli olan 4.23 güncellemesindeki program ile gf login key alacaksınız ondan sonra herşeyi kapatıp 4.24 güncellemesindeki klasörü çıkartıp 4.23 te ki klasörden sadece optons.ini klasörünü 4.24 güncellemesindeki klasöre atarsanız gf login key hatası almıyorsunuz
Bunlar sunucu taraflı haftalık fixler olduğu için bu durum normal bekleyin yeni hotfix gelecektir.
ben de aynı durumdayım. Herhangi bir dönüş sağlanmadı. Hani güncelleme yapıyoruz, şu zamana dönüş sağlanacak gibi ama hala bir sonuç yok.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
