farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı serbest almayı engelleme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan seedorf62
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

selamın aleyküm

şöyle bir konu var ve serbeste almayı engellemek istiyorum https://forum.turkmmo.com/konu/3355402-serbeste-alma-engeli-mapler-vs-c/

fakat ben konuda verilen mapindexi her harita için uygulamak istiyorum yani mapindexsiz olan kod ne şekilde olacak ve biri de "Sorunsuz çalışıyorda barış düşman lonca gibi düğmeler engellediğin map dışında çalışmıyor ?" demiş bunun üstüne konu sahibi bu çözümü vermiş "if (mode == PK_MODE_FREE && ch->GetMapIndex() == 41)" ve yinede olmamış

sizin öneriniz çözümünüz nedir sorunsuzca serbeste alma engelleme olayını nasıl yapabilirim acaba
 
selamın aleyküm

şöyle bir konu var ve serbeste almayı engellemek istiyorum https://forum.turkmmo.com/konu/3355402-serbeste-alma-engeli-mapler-vs-c/

fakat ben konuda verilen mapindexi her harita için uygulamak istiyorum yani mapindexsiz olan kod ne şekilde olacak ve biri de "Sorunsuz çalışıyorda barış düşman lonca gibi düğmeler engellediğin map dışında çalışmıyor ?" demiş bunun üstüne konu sahibi bu çözümü vermiş "if (mode == PK_MODE_FREE && ch->GetMapIndex() == 41)" ve yinede olmamış

sizin öneriniz çözümünüz nedir sorunsuzca serbeste alma engelleme olayını nasıl yapabilirim acaba

Merhaba,

Butonu kaldırarak "Serbest" modunu tamamen kaldırmanı öneririm.
 
Merhaba,

Butonu kaldırarak "Serbest" modunu tamamen kaldırmanı öneririm.
eh butonu kaldırdık clientten fakat bu işleri iyi bilen biri butonu tekrar geri getirip açacaktır ben clientten değişiklik yerine herşeyi sourceden yapmayı daha doğru bulanlar gibi düşünenlerdenim yani client değiştirilebilir fakat sourcede kalıcı olacaktır yinede saolasın

source ile birlikte kaldırmaktan bahsediyosanız elbette o daha iyi olur
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst