HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
↠ мᴏɴι̇тöʀ : sᴀᴍsᴜɴɢ ᴏᴅʏssᴇʏ ɢ𝟻 𝟷 ᴍs 𝟷𝟺𝟺 ʜᴢ 𝟸ᴋ
↠ ᴇĸʀαɴ ĸαʀтı : ᴢᴏᴛᴀᴄ ɢᴀᴍɪɴɢ 𝟹𝟶𝟽𝟶 ᴛᴡɪɴ ᴇᴅɢᴇ
↠ ι̇şleмcι : ryzeɴ 5 3600х
↠ αɴαĸαrт : мѕι в550 ɢαмιɴɢ plυѕ
↠ rαм : ɢsᴋɪʟʟ 𝟷𝟼ɢв(𝟸х𝟾ɢв) З𝟼𝟶𝟶мнᴢ
↠ ѕѕd : ѕαмѕυɴɢ 860 evo 500ɢв
↠ ĸαѕα : ᴍsɪ ᴍᴀɢ ғᴏʀɢᴇ 𝟷𝟶𝟷ᴍ
↠ ɢüç ĸαyɴαğı : ғѕp нydro 700w 80+
↠ sıᴠı sᴏğᴜᴛᴜᴄᴜ : sɪʟᴠᴇʀsᴛᴏɴᴇ ᴘғ𝟸𝟺𝟶
Eski sistemi satıp üstüne eklemeyle yeni sistem topladım. @admin buna kurdele varmı acaba?
↠ ᴇĸʀαɴ ĸαʀтı : ᴢᴏᴛᴀᴄ ɢᴀᴍɪɴɢ 𝟹𝟶𝟽𝟶 ᴛᴡɪɴ ᴇᴅɢᴇ
↠ ι̇şleмcι : ryzeɴ 5 3600х
↠ αɴαĸαrт : мѕι в550 ɢαмιɴɢ plυѕ
↠ rαм : ɢsᴋɪʟʟ 𝟷𝟼ɢв(𝟸х𝟾ɢв) З𝟼𝟶𝟶мнᴢ
↠ ѕѕd : ѕαмѕυɴɢ 860 evo 500ɢв
↠ ĸαѕα : ᴍsɪ ᴍᴀɢ ғᴏʀɢᴇ 𝟷𝟶𝟷ᴍ
↠ ɢüç ĸαyɴαğı : ғѕp нydro 700w 80+
↠ sıᴠı sᴏğᴜᴛᴜᴄᴜ : sɪʟᴠᴇʀsᴛᴏɴᴇ ᴘғ𝟸𝟺𝟶
Eski sistemi satıp üstüne eklemeyle yeni sistem topladım. @admin buna kurdele varmı acaba?

Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Hayırlı olsun, darısı benim başıma insallah
Hayırlı olsun tam bir canavar
↠ мᴏɴι̇тöʀ : sᴀᴍsᴜɴɢ ᴏᴅʏssᴇʏ ɢ𝟻 𝟷 ᴍs 𝟷𝟺𝟺 ʜᴢ 𝟸ᴋ
↠ ᴇĸʀαɴ ĸαʀтı : ᴢᴏᴛᴀᴄ ɢᴀᴍɪɴɢ 𝟹𝟶𝟽𝟶 ᴛᴡɪɴ ᴇᴅɢᴇ
↠ ι̇şleмcι : ryzeɴ 5 3600х
↠ αɴαĸαrт : мѕι в550 ɢαмιɴɢ plυѕ
↠ rαм : ɢsᴋɪʟʟ 𝟷𝟼ɢв(𝟸х𝟾ɢв) З𝟼𝟶𝟶мнᴢ
↠ ѕѕd : ѕαмѕυɴɢ 860 evo 500ɢв
↠ ĸαѕα : ᴍsɪ ᴍᴀɢ ғᴏʀɢᴇ 𝟷𝟶𝟷ᴍ
↠ ɢüç ĸαyɴαğı : ғѕp нydro 700w 80+
↠ sıᴠı sᴏğᴜᴛᴜᴄᴜ : sɪʟᴠᴇʀsᴛᴏɴᴇ ᴘғ𝟸𝟺𝟶
Eski sistemi satıp üstüne eklemeyle yeni sistem topladım. @admin buna kurdele varmı acaba?![]()
Sistem ideal ve çok güzel.


