HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Adınız :Mert
Soyadınız : Türkmen
Yaşınız : 22
Yaşadığınız Yer :İstanbul
Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz : Birçok Yerde Yaptım Bilgiliyim
Günlük Online Süreniz : 5-10 saat
Özellikleriniz : Tecrübem var Bilgiliyim Ama İris Panelde Çalısmak İstiyorum
İletişim Adresi (E-Posta, Skype vb.) : Mesaj Atabilirsiniz Aktifim
Diğer / Ek : Aklıda Projesi Bile Olmayan Gelebilir Birlikte Başlayabiliriz,Sıfırdan Güzel Bir Sunucu Açabiliriz.
Soyadınız : Türkmen
Yaşınız : 22
Yaşadığınız Yer :İstanbul
Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz : Birçok Yerde Yaptım Bilgiliyim
Günlük Online Süreniz : 5-10 saat
Özellikleriniz : Tecrübem var Bilgiliyim Ama İris Panelde Çalısmak İstiyorum
İletişim Adresi (E-Posta, Skype vb.) : Mesaj Atabilirsiniz Aktifim
Diğer / Ek : Aklıda Projesi Bile Olmayan Gelebilir Birlikte Başlayabiliriz,Sıfırdan Güzel Bir Sunucu Açabiliriz.
Son düzenleme:
Dostum bana kalırsa İris panel'den bir müşterinin deve ihtiyacı yoktur sadece gm ihtiyacı olur çünkü iris panel efsane bişey kolay bi şekilde ayarlana biliyor herşey genede sen bilirsin benim düşüncenm böyle çünkü daha önce baya çalıştım iris panelde. İYİ FORUMLARAdınız :Mert
Soyadınız : Türkmen
Yaşınız : 22
Yaşadığınız Yer :İstanbul
Daha Önceki GM'lik Tecrübeniz : Birçok Yerde Yaptım Bilgiliyim
Günlük Online Süreniz : 5-10 saat
Özellikleriniz : Tecrübem var Bilgiliyim Ama İris Panelde Çalısmak İstiyorum
İletişim Adresi (E-Posta, Skype vb.) : Mesaj Atabilirsiniz Aktifim
Diğer / Ek : Aklıda Projesi Bile Olmayan Gelebilir Birlikte Başlayabiliriz,Sıfırdan Güzel Bir Sunucu Açabiliriz.

Haklılık oranı %100'dürDostum bana kalırsa İris panel'den bir müşterinin deve ihtiyacı yoktur sadece gm ihtiyacı olur çünkü iris panel efsane bişey kolay bi şekilde ayarlana biliyor herşey genede sen bilirsin benim düşüncenm böyle çünkü daha önce baya çalıştım iris panelde. İYİ FORUMLAR![]()
Bana kalırsada, Herşey türkçe olduğundan ve kolay kullanım olduğu için.Kişilerin geliştirici alacağını pek düşünmemekteyim. Discord gibi platformda ya da oyun içi, bir GM Olabilirsin fakat.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 199
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 285
GM Olmak İstiyorum
Server Açmayı Düşünenler İletişime Geçsin Açıklamayı oku
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 297
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 546
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 347
