Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Bannerlord Devoloper console açılmıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Reffex01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bannerlord'a devoloper console indirdim fakat oyuna girerken bir hata veriyor (hatayı aşşağıda resim olarak paylaşacağım) daha sonra oyuna girince Ctrl+é , Ctrly+Shift+é ve ctrl+- yapıyorum fakat konsol açılmıyor sebebi veya çözümünü söylerseniz çok sevinirim.



hata.png


Oyuna girerken verdiği hata/uyarı bu
 
Öncelikle merhaba, modu doğru yerden indirdiğinizden eminmisiniz ? bu kısımndan yükleyip [Alt + ~] tuşları ile konsolu açabilirsiniz.
Modu kurmayı bilmiyorsanız Buradan öğrenebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Öncelikle merhaba, modu doğru yerden indirdiğinizden eminmisiniz ? bu kısımndan yükleyip [Alt + ~] tuşları ile konsolu açabilirsiniz.
Modu kurmayı bilmiyorsanız Buradan öğrenebilirsiniz.
modu doğru şekilde dediğin gibi indirdim devoloper console nin olmadığını anladım ayrıca ~ yapabilmek için ctrl+alt gr+Ü yapmam gerekiyor kısayolu olup olmadığını bilmiyorum.

Bunun dışında Buradan öğrenebilirsiniz kısmına tıkladım çıkan konu da adamın dediklerini yaptım fakat oyuna girince şu hatayı veriyor

1601391491151.png

eğer bu hatanın sebebini ya da ya da o tuşu nasıl bulacağımı söylerseniz sevinirim.
 
Oyun beta sürümde olduğu için her zaman güncelleniyor son sürümüyle güncel olmayabilir mod sürümü.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst