HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selamlar arkadaşlar, bu oyun çok güzel ama şunlarda olmasaydı süper olur du dediğiniz yerler var mı ?
Benim var; mesela V denilen o gereksiz karakter.
Benim var; mesela V denilen o gereksiz karakter.
Selamlar arkadaşlar, bu oyun çok güzel ama şunlarda olmasaydı süper olur du dediğiniz yerler var mı ?
Benim var; mesela V denilen o gereksiz karakter.
Gereksiz ama cool

Bak ona lafım yok herif cool ama oynanış çok vasat =)Gereksiz ama cool![]()
Bak ona lafım yok herif cool ama oynanış çok vasat =)
Neroyu seviyorum ben


Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 89
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 14
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 285
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 97
