HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bsd linki kırık
mariadb kurup deneyebilirsinFreeBSD Sürümü 12,13,14 de çalışır mı?
deneyeceğim teşekkürler, ben bu işlerden biraz uzak kaldım bir sorum daha olacak root dosyası değişmiş galiba öncekiler gibi root..epk/.eix yok, verdiğini dosyadaki rootu nasıl derleyeceğim? ve sonrasında data klasörünü client klasörüne mi atacağım? bilgi verebilirsen çok sevinirim.mariadb kurup deneyebilirsin
dosyalar elimde mevcut değil o yüzden şu şekilde yaparsın diye bir yorum yapmam doğru olmaz fakat görsel iletirsen yardımcı olmaya çalışıyımdeneyeceğim teşekkürler, ben bu işlerden biraz uzak kaldım bir sorum daha olacak root dosyası değişmiş galiba öncekiler gibi root..epk/.eix yok, verdiğini dosyadaki rootu nasıl derleyeceğim? ve sonrasında data klasörünü client klasörüne mi atacağım? bilgi verebilirsen çok sevinirim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Kilitli
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 938
- Sabit
- Anket
- Cevaplar
- 1K
- Görüntüleme
- 174K
- Kilitli
Altın Konu
⭐️ 1-99 & 1-105 NEWSCHOOL SERVER FİLES ⭐️
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 18K
