HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
@AsiLZаde
ilk olarak eline saglık
bişe sorucam ne yaptıysam sunucu baglantı olmadı ? gamede olan lisansı ip adresimi ekledim
fakat altta yazan lisans aktif yerini degişmedim ? acaba ondan mı
config de lisans yok admin ip var onlada alakası yoktur sanırım ? root içinde servverinfo ve nano düzenledim yinede yok
ilk olarak eline saglık

bişe sorucam ne yaptıysam sunucu baglantı olmadı ? gamede olan lisansı ip adresimi ekledim
fakat altta yazan lisans aktif yerini degişmedim ? acaba ondan mı
config de lisans yok admin ip var onlada alakası yoktur sanırım ? root içinde servverinfo ve nano düzenledim yinede yok

SRC olan lisans bloğunu sildim build ettim fakar oyunu acarken böle hata verdi ? sebebi nedir
Silince bende de olmuştu pasif bıraktım benSRC olan lisans bloğunu sildim build ettim fakar oyunu acarken böle hata verdi ? sebebi nedir
Ekli dosyayı görüntüle 31768
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 104
- Görüntüleme
- 11K
- Sabit
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 15K
- Kilitli
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Sabit
- Cevaplar
- 874
- Görüntüleme
- 92K
- Kilitli
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 8K
