HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Anlatımı yapılmayan bir syserr sorunu olduğu için paylaşmak istedim. Çözüm gayet basit.
Bu syserr direk mysql üzerinden player silmenizden kaynaklanıyor. Çözüm için:
player_index tablosuna girin ve ayrıca player tablosunu açın.
player_index'de pid değerlerini player tablosunda ki id kısmıyla kıyaslayın (pid1, pid2, pid3, pid4, pid5)
Eğer pidlerde olupta player tablosunda olmayan bir id varsa pid bölümündeki yeri 0 olarak değiştirin
Ardından reboot atın ve syserrdan kurtulun.
Bu syserr direk mysql üzerinden player silmenizden kaynaklanıyor. Çözüm için:
player_index tablosuna girin ve ayrıca player tablosunu açın.
player_index'de pid değerlerini player tablosunda ki id kısmıyla kıyaslayın (pid1, pid2, pid3, pid4, pid5)
Eğer pidlerde olupta player tablosunda olmayan bir id varsa pid bölümündeki yeri 0 olarak değiştirin
Ardından reboot atın ve syserrdan kurtulun.
Bu syserr ışınlandığın map'in index'inin bulunduğu core'un çökmesinde ortaya çıkıyor ya da ışınlandığın map'in index'i hiçbir yerde ekli değilse.
Bu syserr ışınlandığın map'in index'inin bulunduğu core'un çökmesinde ortaya çıkıyor ya da ışınlandığın map'in index'i hiçbir yerde ekli değilse.
Forumda da öyle yazıyordu bazı konularda. Bu zamana kadar hiç core çökmeyen bir fileste aldım bu syserri.
Direk playerdan sildiğim karakterler vardı onları player_index'den de temizleyerek giderebildim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 889
- Sabit
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 82
- Görüntüleme
- 20K
