Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Chat sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dakdilo61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Normal chatte hızlı yazı yazamıyorum belli bir yerden sonra duruyor örnek:

A enter
A enter
A enter
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter

Chatte mesela 5 yazdığımdan 2sini yazmıyor. Sonra daha seri yazmaya başlıyorum oyun atıyor ve tekrar girmeye çalıştığımda bağlanıyorsun dediğinde tekrar şifre yazma yerine atıyor oyun channel syser içine şunu yazıyor:

SYSERR: May 3 00:16:38 :: Analyze: login phase does not handle this packet! header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE 6703e280 mismatch 0xca != 0x68 header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

Bazen altındaki şunlar olmuyr :
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

2. girmeye çalıştığımda sorunsuz giriyor:

Bu sorun mesela bir yere ışınlanırken veya quest sizi odadan atarken mesela aniden bir şey yazma zamanına denk gelince oyundan atıyor ya o zamanda bu syseri veriyor
 
Son düzenleme:
[CODE lang="cpp" title="input_main.cpp"]//arat;

if (ch->IncreaseChatCounter() >= 4)
{
if (ch->GetChatCounter() == 10)
ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(0);
return iExtraLen;
}

//değiştir;

/* if (ch->IncreaseChatCounter() >= 4)
{
if (ch->GetChatCounter() == 10)
ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(0);
return iExtraLen;
}*/[/CODE]
malesef paket hatasını çözmedi. whisper ve chat paket hataları var fileste
 
Sizin sorununuzun paket hatalarıyla ilgisi yok. Bahsettiğiniz chat sorununun çözümünü sizinle paylaştım. Size yardımcı olan cevaba Kupa vererek bu konunuzu Cevaplandı olarak işaretleyebilirsiniz.
oyundan seri seri yazıp attıktan sonra tekrar girerken channel bunu yazıyor

SYSERR: May 3 00:16:38 :: Analyze: login phase does not handle this packet! header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE 6703e280 mismatch 0xca != 0x68 header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

deneyebilirsiniz hiç eklentisiz altyapınızda denedim kendi eklentilerimden sanmıştım değilmiş. bu şuan verdiğiniz imput main sınırlamasından veriyor bu paket hatasını sanmıştım oda değilmiş. sıfır altyapınızda of shoplu olanda paket hataları var ben şuanki sınırlama yüzünden bu paket hatasını veriyor snmıştım yani çözülmedi sorun.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst