Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
Hikaye Ekle

Cevaplandı WMCP PANEL HAKKINDA BİR SORUNUM VAR..!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SercanKutbek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 266

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

MERHABA ARKADAŞLAR WMCP PANEL YÜKLEDİM SIKINTISIZ BİR ŞEKİLDE ÇALŞIYOR FAKAT BİR SORUN YAŞIYORUM SUNUCUYA HER REBOOT ATTIĞIMDA SİTEYE BAĞLANAMIYORUM WMCP ADMİN PANEL GİRİŞ BİLGİLERİNDE YAZDIĞIMDA İSE KULLANICI IDI VE ŞİFRE YANLIŞ DİYOR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM İYİ FORUMLAR ...
 
Büyük ihtimalle sql dosyalarını oyun sunucusunun veritabanına (navicat) yüklediniz. Reboot attığınız zaman mysql bağlantısı kapatıldığı için sunucu yeniden başlayana kadar, siteye erişim kapalı olur. Reboot sırasında kesinti olmasını istemiyorsanız sql dosyasını web sitenizin veritabanına (phpmyadmin) yükleyin.
 
Büyük ihtimalle sql dosyalarını oyun sunucusunun veritabanına (navicat) yüklediniz. Reboot attığınız zaman mysql bağlantısı kapatıldığı için sunucu yeniden başlayana kadar, siteye erişim kapalı olur. Reboot sırasında kesinti olmasını istemiyorsanız sql dosyasını web sitenizin veritabanına (phpmyadmin) yükleyin.
Tam olarak nasıl bir yol izlemeliyim detaylı olarak yazarsanız sevinirim .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst