Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Ronark Sistemi Sorun

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CFreeman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 501

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Forumdaki BEST PRODUCTİON Ronark sistemini kurdum.
Yalnız Questini okuturken şu hatayı alıyorum :
hata.png

quest_fonction dosyamda şu kodlar mevcut :
Kod:
pc.guild_online_member()
pc.not_guild()
pc.remove_guild_online_member()

Herşeye rağmen Quest okunmuş gibi bazı şeyler çalışıyor.
GM: Ronark Yönetimi panelinden ronarkı başlatıyorum.
5 Dakika timer veriyor. Urielden girebilirsiniz diyor. Gidiyorum uriele tıklıyorum.
Ronark'a gir diyince chat kapanıyor.
Ronarka gm koduyla gidiyorum (/go ronark)
timer(5dk) dolduktan sonra ronarkın data'sındaki mob düşmüyor.

Çözümü var mıdır?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst