xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

1 Bilgisayarda 2 Wolfteam Açma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kehanet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Not:
Bunu yapabilmek için bilgisayar raminizin 2 gb'nin üstünde olması lazım.
1)Başlat Menusu >> Denetim Masası>>Kullanıcı Hesapları ve Aile Koruması>>Kullanıcı Hesapları>>Hesapları Yönet Yeni Hesap Oluştur'a Tıklayınız.


2)Tıkladınız Hesabınızı Oluşturdunuz.
Artık Bilgisayarınızda 2 tane Hesap var.Bilgisayar Açılırken Sorucak Size Hangi Hesabı Seçmek istiyorsunuz diye siz yeni kurduğunuz hesabı seçmeyin masaüstünüzdeki resimler müzikler vb şeyler olmuyacaktır.Yeni kurduğunuz hesap sadece bot içindir.


3)Başlat Menusu >>Menudeki Sağ Alttan Kullanıcı Değiştire Tıklayınız.


4)Kullanıcı Değiştire Tıkladıktan sonra 2 Tane Wolfteam açmak için açtığınız yan kullanıcıya tıklayınız..


5)Yan Kullanıcı açıldıktan sonra ordan Softnyx Launcher çalıştırarak wolfteam'ı açınız.


6)Kullanıcı Değiştir'i Tekrar Kullanarak Asıl Kullanıcınıza Geçin ve Yan Kullanıcınızla 2'sini aynı odaya sokun.Yan Kullanıcı'da Açtığınız Hesabı Bol Bol Öldürün Artık.


NOT: 5 dk'dan fazla olursa yan hesap odadan atılır ona dikkat edin.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst