HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar önerileriniz ve görüşleriniz benim için çok önemli. Sabırla okuyanlara şimdiden teşekkür ediyorum memnun kalıcağınızı düşünüyorum. Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim doğru yere taşıyın lütfen.
Arkadaşlar öncelikle ben çok eski bir metin2 oyuncusuyum. İstediğim yapıda bir pvp server bulamadım ve çoğu kişinin benim gibi aradığını gördüm. Bu konuya artık bir el atmayı düşündüğümden bu olayı icraata geçirmeyi düşünüyorum. Biliyorsunuz metin2 artık öldü gitti. Tadı tuzu kalmadı. Bende eski tarz wslik bir server açmayı düşünüyorum. Önceliklerim saçma sapan gördüğüm simya , kuşak gibi sonradan eklenen her türlü eklentiyi kesinlikle servere koymayı ve gelecekte de eklemeyi düşünmüyorum. Metin2 bildiğimiz triton mavi çelik eski tarz haline dönecek. Görünüş ve göz hitabı için sadece levelsiz petler ve kostümler koymayı düşünüyorum. Oyunda kesinlikle saçma sapan bir dönüşüm olmayacak. Sadece el(triton) , zırh(mavi) , kask(bloke) ve ayakkabı(bloke) şeklinde dönüşümler içerecek ve onlarında hangi dönüşümler olduğunu siz biliyorsunuz. Server 100 yıl açık kalsa da bu olayı değiştirmeyi düşünmüyorum. Oyunda kesinlikle edit olmayacak ve oyunculara adaletsizlik olabilecek hiç bir olay oluşturulmayacak. Oyun içi modern sayılabilecek ve oyuncuların rahat etmesi amacıyla günümüzün bazı özelliklerini oyuna geçirmeyi düşünüyorum. Bunlarda sınırsız eşya kullanımı , oyun içi bugların çözülmesi , görev yapımı , uzaktan ticaret , hızlı ekipman , hızlı efsun botu , lonca yönetimi ile ilgili kolaylıklar ve oyun oynanması ile ilgili her türlü kolaylıklar , en kaliteli hile engelinin servere eklenmesi ve aklınıza gelebilecek diğer şeylerdir. Servere gerçekten ilgili ve saygılı bir şekilde bakmaya olan inancım tamdır. Serverin ana sayfasınada zaten öneri&istek adı altında bir konu açıp oyuncuların görüşlerini sürekli almayı düşünüyorum. Bu bildirimler kapsamında yine oyuncuların oyun keyfini ve adaletsizlik hissini bozacak hiç bir istek kabul etmeyeceğim. Oyun içine sadece bosslar ekleyip bunlardan özel kostüm ve petler çıkmasını istiyorum. Onun harici nesne markete kendi devranımı döndürmek amacıyla oyun içi çıkmayan başka görünümlü pet ve kostümler ekliyeceğim. Nesne marketteki pet ve kostümler oyun içi wslere ve düzene aykırı durumda olabilicek ekstra bir özellik eklenmeyecektir. Yani kısaca edit yok diyorsun ama bunlardaki özellikler ne böyle dedirtmem. Gerçekten çok dürüst ve güvenilir bir insanımdır ve bu konuda kimsenin hakkına girmem. Diğer etkinlikler olarak oyuncular arasında krallık turnuvası , lonca turnuvası , bayrak savaşı , ox gibi kullanıcıların rağbet gösterdiği etkinlikleri yapacağım. Köy görünümünü eski tip yapmayı düşünüyorum. Nostaljik bir hava eşliğinde saygı ve sevgi ortamı kurmayı düşünüyorum. Zaten inanın düşüncem şu ki 1000 tane onlinemin olup 500 tanesinin aklına buyruk oyun düzenini bozucak ve hakaretler savunan oyuncularımın olmasındansa 300-400 onlineye sahip olup düzgün bir serverimin olmasını tercih ederim. Bunun içinde elimden gelebilecek her türlü ağır cezaları ve önlemeleri yapmaya hazırım. Oyun içi rekabet yaratmak amacıyla wslerin ve toplu savaşların olmasını istiyorum. Bilek ve tücrebenin koktuğu userlerin olucağı bir server istiyorum. Ticaret olayıda kendi aralarında zamanla oluşacak bir şey. Efsun oranlarınıda 2 değişkenli yapıp oyunda biraz item konusunda rekabet yapmayı düşünüyorum. Mesela savunma oranları 10 veya 15 gelsin. Fakat 15 gelmesi zor olsun. 1e1 item yapması kolay fakat 4 tane 15 li bir itemi yapmasının zor olmasını istiyorum. Böylece bu durum oyunda güzel efsunlu itemlerin ticaretinin döndürülebileceği anlamına geliyor. Bunuda biraz eski trden kalıntı olsun diye eklemek istiyorum. Şu an düşündüklerim bu kadar fakat inanın aklıma gelmeyen bir sürü şeyde vardır. Zamanla daha fazlasını yaparım aklımdaki olayı siz az çok anlamışsınızdır peki bu duruma ne diyorsunuz ? Sizce buna kalkışmaya değer mi ve tutar mı ? Buraya kadar okuyanlara ayırdığı vakit için teşekkür ediyor ve değerli yorumlarını bekliyor olacağım. Herkese iyi günler...
Arkadaşlar öncelikle ben çok eski bir metin2 oyuncusuyum. İstediğim yapıda bir pvp server bulamadım ve çoğu kişinin benim gibi aradığını gördüm. Bu konuya artık bir el atmayı düşündüğümden bu olayı icraata geçirmeyi düşünüyorum. Biliyorsunuz metin2 artık öldü gitti. Tadı tuzu kalmadı. Bende eski tarz wslik bir server açmayı düşünüyorum. Önceliklerim saçma sapan gördüğüm simya , kuşak gibi sonradan eklenen her türlü eklentiyi kesinlikle servere koymayı ve gelecekte de eklemeyi düşünmüyorum. Metin2 bildiğimiz triton mavi çelik eski tarz haline dönecek. Görünüş ve göz hitabı için sadece levelsiz petler ve kostümler koymayı düşünüyorum. Oyunda kesinlikle saçma sapan bir dönüşüm olmayacak. Sadece el(triton) , zırh(mavi) , kask(bloke) ve ayakkabı(bloke) şeklinde dönüşümler içerecek ve onlarında hangi dönüşümler olduğunu siz biliyorsunuz. Server 100 yıl açık kalsa da bu olayı değiştirmeyi düşünmüyorum. Oyunda kesinlikle edit olmayacak ve oyunculara adaletsizlik olabilecek hiç bir olay oluşturulmayacak. Oyun içi modern sayılabilecek ve oyuncuların rahat etmesi amacıyla günümüzün bazı özelliklerini oyuna geçirmeyi düşünüyorum. Bunlarda sınırsız eşya kullanımı , oyun içi bugların çözülmesi , görev yapımı , uzaktan ticaret , hızlı ekipman , hızlı efsun botu , lonca yönetimi ile ilgili kolaylıklar ve oyun oynanması ile ilgili her türlü kolaylıklar , en kaliteli hile engelinin servere eklenmesi ve aklınıza gelebilecek diğer şeylerdir. Servere gerçekten ilgili ve saygılı bir şekilde bakmaya olan inancım tamdır. Serverin ana sayfasınada zaten öneri&istek adı altında bir konu açıp oyuncuların görüşlerini sürekli almayı düşünüyorum. Bu bildirimler kapsamında yine oyuncuların oyun keyfini ve adaletsizlik hissini bozacak hiç bir istek kabul etmeyeceğim. Oyun içine sadece bosslar ekleyip bunlardan özel kostüm ve petler çıkmasını istiyorum. Onun harici nesne markete kendi devranımı döndürmek amacıyla oyun içi çıkmayan başka görünümlü pet ve kostümler ekliyeceğim. Nesne marketteki pet ve kostümler oyun içi wslere ve düzene aykırı durumda olabilicek ekstra bir özellik eklenmeyecektir. Yani kısaca edit yok diyorsun ama bunlardaki özellikler ne böyle dedirtmem. Gerçekten çok dürüst ve güvenilir bir insanımdır ve bu konuda kimsenin hakkına girmem. Diğer etkinlikler olarak oyuncular arasında krallık turnuvası , lonca turnuvası , bayrak savaşı , ox gibi kullanıcıların rağbet gösterdiği etkinlikleri yapacağım. Köy görünümünü eski tip yapmayı düşünüyorum. Nostaljik bir hava eşliğinde saygı ve sevgi ortamı kurmayı düşünüyorum. Zaten inanın düşüncem şu ki 1000 tane onlinemin olup 500 tanesinin aklına buyruk oyun düzenini bozucak ve hakaretler savunan oyuncularımın olmasındansa 300-400 onlineye sahip olup düzgün bir serverimin olmasını tercih ederim. Bunun içinde elimden gelebilecek her türlü ağır cezaları ve önlemeleri yapmaya hazırım. Oyun içi rekabet yaratmak amacıyla wslerin ve toplu savaşların olmasını istiyorum. Bilek ve tücrebenin koktuğu userlerin olucağı bir server istiyorum. Ticaret olayıda kendi aralarında zamanla oluşacak bir şey. Efsun oranlarınıda 2 değişkenli yapıp oyunda biraz item konusunda rekabet yapmayı düşünüyorum. Mesela savunma oranları 10 veya 15 gelsin. Fakat 15 gelmesi zor olsun. 1e1 item yapması kolay fakat 4 tane 15 li bir itemi yapmasının zor olmasını istiyorum. Böylece bu durum oyunda güzel efsunlu itemlerin ticaretinin döndürülebileceği anlamına geliyor. Bunuda biraz eski trden kalıntı olsun diye eklemek istiyorum. Şu an düşündüklerim bu kadar fakat inanın aklıma gelmeyen bir sürü şeyde vardır. Zamanla daha fazlasını yaparım aklımdaki olayı siz az çok anlamışsınızdır peki bu duruma ne diyorsunuz ? Sizce buna kalkışmaya değer mi ve tutar mı ? Buraya kadar okuyanlara ayırdığı vakit için teşekkür ediyor ve değerli yorumlarını bekliyor olacağım. Herkese iyi günler...
