Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Clash Royale 9. Sezon Denge Değişikliği

EfecanTuncbilek

security is just an illusion

ErnaMt2 / 1-99 ORTA EMEK YAPISIYLA / LYCAN/SİMYA/KUŞAK/PET YOK / EĞLENCENİN TADINDA ZİRVE YAPMAK İÇİN DURMA SENDE ARAMIZA KATIL/ ERNAMT2 6 HAZİRAN CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 19:00 DA AÇILIYOR![DETAYLI TANITIM]

SEZON 9 DENGE DEĞİŞİKLİĞİ
Bu ay bazı MINOR değişiklikler görüyoruz ...

Golem, Deprem, Madenci, Cannon ve Cannon Cart'a bir göz atalım!

Kron Kule Hasarı: % 40>% 35 azaltıldı
NEDEN?

Madenci, belki de tüm oyundaki en çok yönlü birliktir ve savunucuları kaldırırken birincil veya ikincil bir kazanma koşulu sağlar. Madenci ile gördüğümüz en büyük sorun, ne kadar yüksek beceriye sahip olursanız, Madenci o kadar gerekli hale geldi. Madenci, üst düzey Challenge savaşlarında veya Ultimate Champion liginde en çok oynanan tek karttı ve yüksek kazanç oranını korurken% 42'lik bir kullanımı vardı. İkinci sırada yer alan Zap,% 32 oranında oy alıyor.
Madenciye, Büyülere çok benzeyen Taç Kulelerine karşı hasar azaltma verildi.
Bir süre önce, Büyüler kulelere% 40 yerine% 35 hasar verecek şekilde sinirlendi. Madencinin bir kazanma koşulu olarak etkinliğini azaltmak için bu tutarı tutarlılıkla eşleştiriyoruz. Büyük kullanım oranı ve çok yönlülüğü, Madenciyi metada tutacak, ancak umarım onu yüksek seviyelerde bir zorunluluktan oynamaktan meta içinde daha dengeli bir seçime indirgeyecektir.


Gizli Tesla'yı etkiler
NEDEN?

Tesla yeraltında olduğunda, Deprem artık ona zarar verecek. Basit!
Bir yeraltı Tesla fikri, hasardan korunacağı yönündedir. Yıldırım veya Zehir gibi bazı Büyüler için bu sezgisel olarak doğru geliyor. Ancak, Freeze gibi büyüler bir yeraltı Tesla'sını etkilediğinde (patlamasını önleyerek) Depremin yeraltında bir şeye çarpmaması her zaman yanlış hissettirdi. Ne de olsa bir E sanat depremidir .


Golemit Hasarı: -22.5%
Golemit Ölüm Hasarı: +% 55
NEDEN?

Golemitlerin iki can sıkıcı faktörü vardır, göz ardı edilirse oldukça fazla Hasar yaparlar ve patladıklarında İskeletleri yok etmezler. Golemite'nin Hasarını patlamaya doğru kaydırdık, yani zamanla daha az Hasar veriyorlar, ancak patladığında sürüyü temizlemek için biraz daha açık Ölüm Hasarı var.

CANNON CART​
İKİ KART

Hasar: +% 5
NEDEN?

Bomba Kulesi şu anda büyük bir farkla oyundaki en popüler bina. Onu sinirlemeyi düşündük, ancak olası alternatifleri parlatma sürecimizi takip etmek istedik.
Cannon yaklaşık% 42-45 kazanma oranıyla oturuyor ve Cannon Cart biraz daha iyi performans gösterirken, hala% 1 kullanım oranında düşüş gösteriyor. Bu karşılıklı buff, kara tanklarına karşı saniyede hasar verir.

DİĞER DEĞİŞİKLİKLER

3 Mart bakımında aşağıdaki değişiklikleri de hayata geçirdik:
Bazı birlikler devasa hareketli bir pastanın tepesinde savaşmayı zor buluyordu, bu yüzden bir dinlenme durağı bulduk!
Yeni Arena, Doğum Günü Savaş Alanı, artık 1v1'de hareket etkisi olmadan durağan ve 2v2'de önemli ölçüde yavaşladı.
  • Kibrit yapımında 'takılmış' klanlar artık başlayıp Klan Savaşları oynayabilir​
  • Royal Delivery kırmızı dağıtım bölgesini doğru bir şekilde gösteriyor​
  • Klasik Desteler güncellendi​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst