HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba, depodan K envantere item süreklediğiniz zaman koyabiliyordunuz, bir arkadaş söyleyince fark ettim ufak bir kodla halloluyor
Alternatif için teşekkürler @Euro Marcovic
// BU SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR ARKADAŞLAR LİNK GÜNCELLENDİ
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Alternatif için teşekkürler @Euro Marcovic
![]()
Teşekkürler.
// BU SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR ARKADAŞLAR LİNK GÜNCELLENDİ
ARKADAŞLAR K ENVANTER İTEMİNİ DEPOYA KOYDUKTAN SONRA K ENVANTERE ALAMIYORUZ HEMEN DÜZELTECEĞİM KONUYU O DETAYI ATLAMIŞIM
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Peki, ben size ön yargılı davrandım o zaman kusuruma bakmayın hata bende. Yorum eklerseniz konuya dahil ederim isteyen istediğini kullanır, teşekkürlerYerini soyledim mobilim pc gecmiyorum mantikli olani soyledim char_item.cppde aksam musait olursam yorum atarim
Merhaba, depodan K envantere item süreklediğiniz zaman koyabiliyordunuz, bir arkadaş söyleyince fark ettim ufak bir kodla halloluyor
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
// BU SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR ARKADAŞLAR LİNK GÜNCELLENDİ
Paylaşım için teşekkürler.
Son düzenleme:
ARKADAŞLAR K ENVANTER İTEMİNİ DEPOYA KOYDUKTAN SONRA K ENVANTERE ALAMIYORUZ HEMEN DÜZELTECEĞİM KONUYU O DETAYI ATLAMIŞIM
Paylaşım için teşekkürler.
Paylaşım için teşekkürler.
Ben teşekkür ederim, umarım birilerinin işine yarar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 149
- Görüntüleme
- 47K
