HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
YA ALLAHIN BELASI OYUNA NASIL GİRCEM BEN YAA
Merhaba temiz packda denedinizmiYA ALLAHIN BELASI OYUNA NASIL GİRCEM BEN YAA
ortalıgı birbirine katmıssınYA ALLAHIN BELASI OYUNA NASIL GİRCEM BEN YAA
oyuna girebilmek icinmi build alıyorsun yaksa yeni birdeylermi yaptınAynen çorbaya döndü birazortalıgı birbirine katmıssınoyuna girebilmek icinmi build alıyorsun yaksa yeni birdeylermi yaptın
. Sadece oyuna girmeye çalışıyorum. Hiç bi değişiklik yapmadım. Client ı build ettim tüm sorunlarını çok şükür çözdüm bi şekilde. Sonra biraz öncede bi video da gördüm distribute methoduyla derliyordu, onuda denedim, ilk denediğimde debug modundaydı ne işe yaradı anlamadım. Bu konudaki Son sürüm v5 i indirdim,Merhaba temiz packda denedinizmi
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 370
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 319
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
