HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konu için teşekkürler öncelikle, files no txt db mi yoksa .txtli mi ?
txt'dir teşekkür ederimKonu için teşekkürler öncelikle, files no txt db mi yoksa .txtli mi ?
db sorunu cozdum teskurler....... sorun admın sıfre olusturma kısmına özel bir kod konuyormus........ kımse onu soylemıyor vıdeolarda ole hava atanlar cokta bos adamlar....... ve bılerek soylemıyolarkı mıllet uyanmasın........ bılıpte paylasmayan bızden deyıldır..... herkese allah en ıyı olanı nasıp etsın su hayatta........ kotulukten maraz doğar diyerekten konuyu kapatıyorum.......... allah yar ve yardımcımız herzaman
fılesı ole baska fıleslerle karıstırmayın...... bu fıles 10 numara hatasız bana gore...... sorunsuz kurdum calısıyor su an...... allah emeyı gecen paylasan herkesten razı olsun.... dunya ahırette daim olsun
Configde no txt kodu mevcutmu pekitxt'dir teşekkür ederim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 370
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 319
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
