kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Satıyorum Parça Satışı

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eğer hazır sistem almayacaksan kesinlikle kasa ve psu satma gayet yeterliler.
Fiyat konusuna gelince modellerin 2.el fiyatlarını araştırıp daha iyi bilgi alabilirsin
Hayır toplucam elimde 5000 tllik bir bütçe var üstüne 1.5k civarı para eklersem veya 1k monitörü de yenilemek istiyorum.
1660ti
Ryzen 2600x
Vegance 2x8 3400 mhz
Asus b350

Gibi bir sistem düşündüm
 
Hayır toplucam elimde 5000 tllik bir bütçe var üstüne 1.5k civarı para eklersem veya 1k monitörü de yenilemek istiyorum.
1660ti
Ryzen 2600x
Vegance 2x8 3400 mhz
Asus b350

Gibi bir sistem düşündüm
Sistem güzel gözüküyor hayırlısı
Ben hala 1400x900 samsung monitör kullanıyorum. Yenilemek istiyorum ama boşa masraf yapmak istemiyorum 11. yılına girecek :D
 
Sistem güzel gözüküyor hayırlısı
Ben hala 1400x900 samsung monitör kullanıyorum. Yenilemek istiyorum ama boşa masraf yapmak istemiyorum 11. yılına girecek :D
Ben de şuan ASUS 75 Hz monitör kullanıyorum, dediğin gibi yapıcam şuan istediğim sistem 5.5k yapıyor üstüne 500 tl daha bekleyip alıyorum



Monitör'ü bugün satıcam alıcı çıktı BenQ XL2411 Alıyorum sattıktan sonra
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst