HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İyi akşamlar sorum şudur
Şunu şu şekil yazmak istiyorum da yardımcı olursanız sevinirim yani savunan map indexi 75 olan mapte ise... Diye
C:
If (pkVictim->GetMapIndex())
iAtk +=...
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
SIf (pkVictim->GetMapIndex()==75)İyi akşamlar sorum şudur
Şunu şu şekil yazmak istiyorum da yardımcı olursanız sevinirim yani savunan map indexi 75 olan mapte ise... DiyeC:If (pkVictim->GetMapIndex()) iAtk +=...
iAtk +=20
Böyle olması lazım diye hatırlıyorum. Saldırıyı yiyen 75indexli mapteyss saldırganın saldırısı %20 artar.
cevap doğru ama bu sadece saldırı değerini 20 arttırır %20 arttırmaz, %20 arttırmak için;S
If (pkVictim->GetMapIndex()==75)
iAtk +=20
Böyle olması lazım diye hatırlıyorum. Saldırıyı yiyen 75indexli mapteyss saldırganın saldırısı %20 artar.
If (pkVictim->GetMapIndex()==75)
iAtk+=iAtk*20/100;
int CalcAttBonus fonksiyonunun sonuna koyuyorsan direk
If (pkVictim->GetMapIndex()==75)
iAtk=iAtk*120/100;
yapman daha iyi olur += kullanman her karakter için ekstra bir işlem demek yani her cycle da 1000 oyuncu varsa 1000 birim işlem yüklemiş oluyorsun cpu na

