mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Map eklerken Sunucu hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan jkloman2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 702

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hayırlı geceler filese map ekledim herşeyi yaptım oyuna giriş yaparken sunucuya bağlantı hatası veriyor ama yanlış id şifre yazdığımda hesap ismi veya şifre yanlış diyor sorun nedir sizce syserrde fln hiçbir şey yok
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

SYSERR: Oct 27 02:21:03.181764 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Oct 27 02:21:06.3538 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Oct 27 02:25:14.132740 :: SetBilling: cannot find login key 2560
SYSERR: Oct 27 02:32:40.853989 :: hupsig: SIGHUP, SIGINT, SIGTERM signal has been received. shutting down.
SYSERR: Oct 27 02:32:41.346610 :: pid_deinit:
End of pid


mysql bağlantısı kurulamamış. kendisini otomatik olarak kapatıyor.
db syerr ve syslog da ekleyebilir misiniz.
SYSERR: Oct 27 02:21:03.181764 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Oct 27 02:21:06.3538 :: socket_connect: HOST localhost:15000, could not connect.
SYSERR: Oct 27 02:25:14.132740 :: SetBilling: cannot find login key 2560
SYSERR: Oct 27 02:32:40.853989 :: hupsig: SIGHUP, SIGINT, SIGTERM signal has been received. shutting down.
SYSERR: Oct 27 02:32:41.346610 :: pid_deinit:
End of pid


mysql bağlantısı kurulamamış. kendisini otomatik olarak kapatıyor.
db syerr ve syslog da ekleyebilir misiniz.
bunlarda db
https://dosya.co/o3za5fn1ro5s/syserr.htmlhttps://dosya.co/x3ebydn1htxy/syslog.html
 
böyle bir hata var bunu forumda araştırarak çözebilirsin.
SYSERR: Oct 27 02:11:09.537677 :: Load: DirectQuery failed(SELECT IP_FROM, IP_TO, COUNTRY_NAME FROM iptocountry)

bunun dışında db sürekli olarak start alıp duruyor.
auth ve kanallar ise db ye bağlanamadığı için kendisini restartlıyor. db yi manuel olarak başlatıp ekrana gelen yazıları atabilir misin.
db nin bulunduğu klasöre gidip(cd /usr/game/xx.../db) ve daha sonra ./db yazarsan manuel start alacaktır.
 
böyle bir hata var bunu forumda araştırarak çözebilirsin.
SYSERR: Oct 27 02:11:09.537677 :: Load: DirectQuery failed(SELECT IP_FROM, IP_TO, COUNTRY_NAME FROM iptocountry)

bunun dışında db sürekli olarak start alıp duruyor.
auth ve kanallar ise db ye bağlanamadığı için kendisini restartlıyor. db yi manuel olarak başlatıp ekrana gelen yazıları atabilir misin.
db nin bulunduğu klasöre gidip(cd /usr/game/xx.../db) ve daha sonra ./db yazarsan manuel start alacaktır.
reis sadece bunlar yazıyo

root@host:/usr/game # cd /usr/game/core/db
root@host:/usr/game/core/db # ./db
Real Server
Log OffAsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success PLAYER
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success ACCOUNT
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success COMMON
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success HOTBACKUP
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
socket: Address already in use
 
reis sadece bunlar yazıyo

root@host:/usr/game # cd /usr/game/core/db
root@host:/usr/game/core/db # ./db
Real Server
Log OffAsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success PLAYER
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success ACCOUNT
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success COMMON
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success HOTBACKUP
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
socket: Address already in use
burada bir hata gözükmüyor yeni gelen syserr ve syslog ayrıca bu yazıların en sonunda yazan şeyi atabilir misiniz. kanal kapanmadan hemen önce.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst