HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar serverimde statü topları her dolduğunda kırmızı iksir vermekte ben bunu kaldırmak istiyorum nasıl yapabilirim.
2. problem de serverimde bazı npclere tıkladığımda rastgele görev veriyor bunu da kaldırmak istiyorum
cd /usr/game/share/locale/turkey/obejct/ dizininden tüm npclerin kodlarını silsem sorun kalkar mı?
veya daha basit bir yolu var mı?
cevaplayanın elleri dert görmesin serveri kalabalıktan çöksün cüzdanı dolup taşssın kazançları bollaşsın amin.
2. problem de serverimde bazı npclere tıkladığımda rastgele görev veriyor bunu da kaldırmak istiyorum
cd /usr/game/share/locale/turkey/obejct/ dizininden tüm npclerin kodlarını silsem sorun kalkar mı?
veya daha basit bir yolu var mı?
cevaplayanın elleri dert görmesin serveri kalabalıktan çöksün cüzdanı dolup taşssın kazançları bollaşsın amin.
