Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Cevaplandı Yardım edebilir misiniz lütfen?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan asdasdasadidas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 359

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar serverimde statü topları her dolduğunda kırmızı iksir vermekte ben bunu kaldırmak istiyorum nasıl yapabilirim.
2. problem de serverimde bazı npclere tıkladığımda rastgele görev veriyor bunu da kaldırmak istiyorum
cd /usr/game/share/locale/turkey/obejct/ dizininden tüm npclerin kodlarını silsem sorun kalkar mı?
veya daha basit bir yolu var mı?
cevaplayanın elleri dert görmesin serveri kalabalıktan çöksün cüzdanı dolup taşssın kazançları bollaşsın amin.
 
Verilen potları kaldırmak için;

Game-Db Source/Server/game/src/char.cpp

gir ve arat;


C++:
                if (GetLevel() <= 10)
                    AutoGiveItem(27001, 2);
                else if (GetLevel() <= 30)
                    AutoGiveItem(27002, 2);
                else
                {
                    AutoGiveItem(27002, 2);
                    AutoGiveItem(27003, 2);
                }

değiştir;

C++:
/*                if (GetLevel() <= 10)
                    AutoGiveItem(27001, 2);
                else if (GetLevel() <= 30)
                    AutoGiveItem(27002, 2);
                else
                {
                    AutoGiveItem(27002, 2);
                    AutoGiveItem(27003, 2);
                }*/

Görev için object klasörü içerisindeki notarget klasörünü ve npc kodu neyse o numaralı klasörü kontrol ediniz.


Ellerine sağllık dostum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst