Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


9.16 Yama Notları

kaze37

Always
Site Yetkilisi
Süper Moderatör
VIP Üye
Katılım
31 May 2010
Konular
2,455
Mesajlar
8,934
Reaksiyon Skoru
642
Online Süresi
3d 1h 11m
Başarım Puanı
320
MmoLira
68
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0

RagefullMT2 1-120 FARM OYUN YAPISI VE YENİLİKÇİ SİSTEMLERİYLE BİRLİKTE 23.08.2019 CUMA SAAT 20:00'da CBT SUNUCUSUNU AÇIYOR! KAYITLAR VE İNDİRME AKTİF! DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN

Şampiyonlar

Eğilmez Mızrak
Pantheon 9.16'dan itibaren rakibin ön saflarına saldırıp karşısına çıkanları darmadağın edecek.
Pantheon'un tam çözünürlükteki güncellenmiş açılış görsellerini LoL Görüntüleri uygulamasında bulabilirsiniz!

Q'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Azir'in rakiplerine oyunun ileri safhalarında değerlendirebilecekleri bazı fırsatlar sunuyoruz. Böylece şampiyon ve askerleri onları hiç durmaksızın kovalayamayacak.
Q - Kumların Fatihi
BEKLEME SÜRESİ15/12,5/10/7,5/5 saniye ⇒ 15/13/11/9/7 saniye

Taban saldırı gücü ve saldırı gücü büyüme oranı azaldı.
Corki fazlasıyla güvenilir hasarı sayesinde profesyonel maçlarda çok sık görülüyor. Dolayısıyla onu zayıflatıyoruz.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ60 ⇒ 55
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI3 ⇒ 2,5

W'nun Sıvışma etkisi tüm yetenek seviyelerinde sabit. E'nin bekleme süresi artık yetenek seviyesine bağlı olarak değişiyor.
Dört yama boyunca getirdiğimiz ufak değişikliklere rağmen deli çocuk hâlâ elle tutulur bazı ayarlamalar istiyordu.
W - Alevli Istırap
SIVIŞMA ETKİSİ%10/15/20/25/30 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde %30
E - Acısever
BEKLEME SÜRESİ6 saniye ⇒ 6/5,5/5/4,5/4 saniye

E'nin ilave hasarı arttı. R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Ekko tüm beceri düzeyleri için biraz daha güçlendirilebilir.
E - Zaman Sıçraması
İLAVE HASAR40/65/90/115/140 ⇒ 50/75/100/125/150
R - Kronokırılma
BEKLEME SÜRESİ110/90/70 saniye ⇒ 110/80/50 saniye

Q'nun YG oranı azaldı. E'nin bekleme süresi arttı.
YG Ezreal'ın anlık hasarı herkesi korkutuyordu; bu yüzden YG dizilimlerindeki gücünün bir kısmını alıyor ve erken safhalardaki güvende kalma becerisini azaltıyoruz.
Q - Gizemli Atış
ORAN0,3 Yetenek Gücü ⇒ 0,15 Yetenek Gücü
E - Sihir Geçişi
BEKLEME SÜRESİ19/17,5/16/14,5/13 saniye ⇒ 25/22/19/16/13 saniye

E'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı; ilave saldırı hızı artık yetenek seviyesine bağlı olarak değişiyor.
Fiora'nın koridorda öne geçtiği durumlarda daha hızlı güçlenmesini sağlıyoruz.
E - Kılıç Sanatı
BEKLEME SÜRESİ13/11/9/7/5 saniye ⇒ 11/9,5/8/6,5/5 saniye
İLAVE SALDIRI HIZIBütün yetenek seviyelerinde %50 ⇒ %50/60/70/80/90

Q'nun bekleme süresi azaldı.
Yakın dövüşçü bir şampiyon olarak Jax, normal şartlarda koridorda canını yavaş yavaş indirebilecek menzilli şampiyonların üstüne daha sık atlayabilmeli.
Q - Sıçrama Saldırısı
BEKLEME SÜRESİ10/9/8/7/6 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye

W'nun normal saldırı hasar ilavesi arttı.
Kassadin'in kısa menzilli orta koridor şampiyonlarını kontrol altında tutabilecek özelliklerini güçlendiriyoruz. Değişiklik onu özellikle de normalde üstünlük kurabileceği şampiyonlara (YG suikastçıları) karşı etkili hale getiriyor.
W - Cehennem Kılıcı
GÜÇLENDİRİLMİŞ NORMAL SALDIRI HASARI40/65/90/115/140 (+0,8 Yetenek Gücü) ⇒ 70/95/120/145/170 (+0,8 Yetenek Gücü)

Q'nun YG oranı arttı.
Yılın önceki dönemlerinde LeBlanc'a getirdiğimiz zayıflatmayı geri alıyoruz. Çünkü şampiyon, ortalama oyuncuların da kullanabileceği bazı güçlü yönlere ihtiyaç duyuyor.
Q - Şer Mührü
ORAN0,3 Yetenek Gücü ⇒ 0,4 Yetenek Gücü

W'nun kalkanı ileri yetenek seviyelerinde arttı.
9.14'te Lux'ın kalkanını zayıflatırken, daha çok yeteneğin sağladığı güvenlikten yararlanan dizilimleri hedef aldık. Fakat destek Lux değişikliklerin ardından beklediğimizden daha zayıf hale geldi. Alt koridordaki takım arkadaşını daha etkili bir şekilde koruyabilmesi için, aldığımız gücün bir kısmını geri veriyoruz.
W - Prizmatik Bariyer
KALKAN50/65/80/95/110 ⇒ 50/75/100/125/150
AZAMİ KALKAN100/130/160/190/220 ⇒ 100/150/200/250/300

Taban zırhı arttı. W'nun ilave saldırı hızı arttı.
Nocturne son zamanlarda diğer ormancıların epey gerisinde kalıyor. Dolayısıyla şampiyonu güçlendiriyoruz.
Taban nitelikler
Bazı nitelikler yuvarlandı!
ZIRH36 ⇒ 38
CAN582,8 ⇒ 585
MANA273,8 ⇒ 275
MANA YENİLENMESİ6,756 ⇒ 7
W - Karanlık Örtüsü
İLAVE SALDIRI HIZI%20/25/30/35/40 ⇒ %30/35/40/45/50

Q'nun bekleme süresi tüm yetenek seviyelerinde sabit.
9.10 Yaması'nda Riven'ın Q'sunun bekleme süresini yetenek seviyelerine bağlı olarak değişen hale getirmiştik. Bunu geri alıyoruz. O dönemde E'sinin bekleme süresini arttırmamız, Q'suna getirdiğimiz güçlendirmeyi yüksek beceri düzeylerindeki tekli sıralarda dengeleyemedi. Ayrıca o yamada şampiyonu güçlendirmeyi de hedeflememiştik.
Q - Kırık Kanatlar
BEKLEME SÜRESİ13/12,5/12/11,5/11 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 12 saniye

Buz Zırh'ın taban zırhı ve büyü direnci azaldı, oranı arttı. Q'nun bekleme süresi arttı.
Sejuani'yi kısa süre önce zayıflatmamıza rağmen, şampiyon profesyonel düzeydeki baskınlığını koruyor. Bu sefer gücünü önemli ölçüde azaltıyoruz.
Pasif - Kuzeyin Hiddeti
BUZ ZIRH20 (+0,25 İlave Zırh) İlave Zırh ve 20 (+0,25 İlave Büyü Direnci) İlave Büyü Direnci ⇒ 10 (+0,35 İlave Zırh) İlave Zırh ve 10 (+0,35 İlave Büyü Direnci) İlave Büyü Direnci
Q - Kutup Saldırısı
BEKLEME SÜRESİ17/15,5/14/12,5/11 saniye ⇒ 20/18/16/14/12 saniye

Q'nun güçlendirilmiş hasar oranı arttı. E'nin taban hasarı arttı.
Shen'in orta ve ileri safhalar arasında ayrık ittirme yaparken sahip olduğu gücü arttırıyoruz.
Q - Alacakaranlık Saldırısı
GÜÇLENDİRİLMİŞ ŞAMPİYON HASARI ORANIHedefin azami canının %4/4,5/5/5,5/6'sı ⇒ Hedefin azami canının %5/5,5/6/6,5/7'si
E - Gölge Fırlayışı
TABAN FİZİKSEL HASAR50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160

Taban mana miktarı arttı. R'nin kazandırdığı ilave nitelikler ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Delilik İksiri'ni biraz daha etkili hale getirerek Singed'in ileri safhalara eriştiğinde daha güçlü olmasını sağlıyoruz.
Taban nitelikler
Bazı nitelikler yuvarlandı!
MANA290,6 ⇒ 330
SALDIRI GÜCÜ62,32 ⇒ 63
MANA YENİLENMESİ7,524 ⇒ 7,5
SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI%1,81 ⇒ %1,9
R - Delilik İksiri
İLAVE NİTELİKLER30/55/80 ⇒ 30/60/90

Taban mana miktarı arttı. Q'nun asgari ve azami taban hasarı arttı; yetenek artık canavarlara daha az hasar vermiyor.
Sion'un bazı eski yönlerini modernleştiriyoruz. Taban niteliklerini yuvarlıyor ve artık gerekli olmayan bir mekaniğini kaldırıyoruz. Genel olarak üst koridorda, özellikle de diğer dövüşçülerle artık daha fazla savaşabilecek.
Taban nitelikler
Bazı nitelikler yuvarlandı!
MANA325,6 ⇒ 330
CAN542,64 ⇒ 545
MANA YENİLENMESİ8,0008 ⇒ 8
Q - Kırıp Geçir
ASGARİ TABAN HASAR20/40/60/80/100 ⇒ 30/50/70/90/110
AZAMİ TABAN HASAR60/120/180/240/300 ⇒ 70/135/200/265/330
KALDIRILDICANAVARLARA KARŞI DAHA AZ HASARKırıp Geçir artık canavarlara %80 hasar vermiyor.

W'nun SG oranı ilk yetenek seviyelerinde azaldı.
Sivir güçlü. Hele de Yuumi'yle birlikte oynandığında FAZLASIYLA güçlü. Kediciğimizi zaten zayıflatıyoruz (ilerleyen bölümlerde göreceksiniz). Fakat Sivir'in erken safhalardaki minyon dalgası temizleme becerisini dizginlemek ve rakiplerinin onu savunmaya geçirmesine fırsat vermek için yağmacıyı da zayıflatıyoruz.
W - Seken Atış
ORAN%50/55/60/65/70 Saldırı Gücü ⇒ %30/40/50/60/70 Saldırı Gücü

Q2 artık minyonlara ve canavarlara daha az hasar veriyor.
Sylas'a getirdiğimiz son değişikliklerden beri, şampiyon ormanda epey başarılı oldu. Temizleme hızını azaltmak için birkaç ek değişikliğe gidiyoruz.
Q - Kırbaç Zincir
PATLAMA HASARIMinyonlara %45 daha az hasar ⇒ Minyonlara ve canavarlara %45 daha az hasar
R - Gasp
GİDERİLEN HATASylas, Karma'nın R - Mantra'sını gasp edip güçlendirilmiş W - Yenilenme kullandığında artık kendini doğru bir şekilde iyileştirebiliyor.

Q'nun şampiyonlara karşı ilave hasarı arttı. E'nin taban hasarı arttı.
Syndra şu anda bütün beceri düzeylerinde zayıf. Bu yüzden genel gücünü arttırıyoruz.
Q - Karanlık Küre
SINIR TANIMAZŞampiyonlara karşı %15 İlave Hasar ⇒ Şampiyonlara karşı %25 İlave Hasar
E - Zayıflara Acıma
TABAN HASAR70/115/160/205/250 ⇒ 85/130/175/220/265

Taban hareket hızı azaldı. E'nin kalkan süresi azaldı.
Zaten güvende kalmayı başaran alt koridor arkadaşlarına (Ezreal gibi) sağladığı fazladan güvenlikle başa çıkmak için, Tahm Kench'i baskınlara karşı daha korunmasız hale getiriyoruz.
Taban nitelikler
HAREKET HIZI345 ⇒ 335
E - Kayış Gibi
KALKAN SÜRESİ3 saniye ⇒ 2 saniye

Q'nun güçlendirilmiş hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı; yavaşlatması azaldı; yavaşlatma süresi bütün yetenek seviyelerinde sabit; bekleme süresi ilk seviyelerde arttı.
Yuumi'nin hasarı sahip olduğu güvende kalma becerisine göre fazla yüksek. Ayrıca şampiyon diğer yüksek hasarlı alt koridor arkadaşlarıyla güçlerini birleştirdiğinde ona karşı oynamak gerçekten zorlaşıyor.
Q - Sinsi Atış
GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR50/95/140/185/230/275 ⇒50/85/120/155/190/225
YAVAŞLATMA%40/48/56/64/72/80 ⇒ %20/32/44/56/68/80
YAVAŞLATMA SÜRESİ1,25/1,35/1,45/1,55/1,65/1,75 saniye ⇒ 1,5 saniye
BEKLEME SÜRESİ11/10/9/8/7/6 saniye ⇒ 13,5/12/10,5/9/7,5/6 saniye

W'nun YG oranı arttı; bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı. R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Ziggs şu anda pek iyi durumda değil. Dolayısıyla pek etkili olmayan yeteneklerinden birini güçlendiriyor ve şampiyonun ultisini daha sık kullanabilmesini sağlıyoruz.
W - Patlayıcı Lokumu
ORAN0,35 Yetenek Gücü ⇒ 0,5 Yetenek Gücü
BEKLEME SÜRESİ24/21/18/15/12 saniye ⇒ 20/18/16/14/12 saniye
R - Cehennem Bombası
BEKLEME SÜRESİ120/105/90 saniye ⇒ 120/95/70 saniye

Rünler
Peksimet Teslimatı
Teslim edilen peksimetler azaldı; teslimat zamanları ayarlandı. Peksimet başına can ve mana azaldı. İyileşme süresi azaldı. Peksimet başına kalıcı mana arttı.
Bu peksimetler fazla taze. Koridor aşamasında kullanıcılarının hayatta kalmasına fazlasıyla yardımcı oluyor. Değişikliklerin çoğunu rünün kendisine getiriyoruz; ancak peksimetleri doğrudan etkileyenler, zaman zaman Arakçı aracılığıyla elde edilen peksimetlere de uygulanıyor.
TESLİM EDİLEN PEKSİMET4 ⇒ 3
TESLİMAT ZAMANLARI3:00, 6:00, 9:00, 12:00 ⇒ 2:00, 4:00, 6:00
PEKSİMET BAŞINA CANEksik canın %15'i ⇒ Eksik canın %10'u
PEKSİMET BAŞINA CAN (MANA KULLANMAYAN ŞAMPİYONLAR)Eksik canın %20'si ⇒Eksik canın %12'si
PEKSİMET BAŞINA MANAEksik mananın %15'i ⇒ Eksik mananın %10'u
İYİLEŞTİRME SÜRESİ15 saniye ⇒ 5 saniye
KALICI AZAMİ MANA ARTIŞIPeksimet tüketimi başına 40 Mana ⇒ Peksimet tüketimi başına 50 Mana


ARAM Denge Değişiklikleri
9.16 Zayıflatmaları
SWAİNVerdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %6 azalır, aldığı hasar %6 artar
9.16 Güçlendirmeleri
MORGANAVerdiği hasar %6 azalır, aldığı hasar %6 artar ⇒ Verdiği hasar %6 azalır
ALİSTARAldığı hasar %5 artar ⇒ Değişmez
YORİCKVerdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır

5. Takdir Seviyesi Ödülleri
Yeni Takdir 5 renk ödülleri 9.16'da oyunda!

BAŞARDIN5. Seviye Takdir Kapsülü rasgele bir ifade veya totem görünümünün yanı sıra, 5. Seviye Takdir Sembolü içerir. Bu sembolü kullanarak Orta Çağlı Twitch'i, Boz Warwick'i veya temel kostüme zaten sahipseniz bu yeni renklerden birini alabileceksiniz. Sizde olan bir kostüm için renk seçerken iki kostüme de sahip olmanıza gerek yok.
AMA ASLINDASadece bu sezon için 5. Seviye Takdir Kapsülü'nüz iki adet 5. Seviye Takdir Sembolü içerecek; çünkü bu sezon için size bir değil, iki renk sözü verdik.
GEÇ OLSUN GÜÇ OLMASINEğer 9.16'dan önce 5. takdir seviyesine ulaştıysanız ve kapsülünüzü almadan önce hem Orta Çağlı Twitch hem de Boz Warwick'i koleksiyonunuza eklediyseniz, 9.16 Yaması'nda hesabınıza iki adet 5. Seviye Takdir Sembolü ekleyeceğiz. (Bunları herkese ulaştırmak biraz zaman alacak. Bu kadar takdire şayan oyuncular olmayı bırakın. Şaka şaka, böyle devam edin.)

Dereceli
Şampiyonluk ve Üstatlık Aşamalarında geçerli olan 0 LP'deyken küme düşme kurallarını, Ustalık Aşaması'nın mevcut kurallarıyla birleştiriyoruz. Bu aslında daha çok istisnai bir değişiklik; çünkü birkaç gün veya hafta içinde LP kaybetmek, oyuncular henüz 0 LP'ye ulaşmadan onların Ustalık Aşaması'na düşmesine sebep olabiliyor. Ayrıca bu sayede az sayıda oyuncunun bulunduğu sunucularda Şampiyonluk Aşaması'ndan düşmenin neredeyse imkânsız olması sorununun da ortadan kalkacağını düşünüyoruz.
İN AŞAĞIÜstatlık veya Şampiyonluk Aşaması'nda 0 LP'deyken oyun kaybetmek sizi 0 LP'yle Ustalık Aşaması'na düşürür ⇒ MMR değeriniz ustalık Aşaması'nın eşiğinden yüksekse 75 LP, Ustalık Aşaması ve Elmas 1 eşiklerinin arasındaysa 50 LP, Elmas 1 eşiğinin altındaysa 0 LP'yle Elmas 1'e düşürür

Giderilen Hatalar
  • Gnar artık bir minyonun üstüne zıplamadan önce R - GNAR! ile dönüştükten sonra E - Hop yeteneğinin yönünü değiştiremiyor.
  • Orianna'nın E - Komut: Koru yeteneğinden etkilenen takım arkadaşları artık ona odaklanan bir gösterge görüyor.
  • Malzahar'ın R - Ölümün Pençesi yeteneği artık hedefe Açığa Çıktı işareti ekliyor (gizlenmiş hedefler de dahil).
  • Xayah'nın Pasif - Kusursuz Kesik normal saldırıları artık tüyleri hedefin etrafında değil, arkasında çıkarıyor.
  • Master Yi'nin Q - Alfa Vuruşu yeteneğinin hemen ardından gerçekleştirdiği normal saldırıları, artık doğru şekilde Yenilmez ve Elektrik Ver rünlerine fazladan bir yük daha ekliyor.
  • Darius'un Pasif - Kanama yeteneği artık bir menzil göstergesi belirmesine sebep olmuyor.
  • Katarina bir duvarın yakınında hançer bıraktığında ve sonrasında duvarın diğer tarafına geçmek için E - Shunpo kullandığında, yeteneği doğru şekilde sıfırlanıyor.
  • Nautilus'un W - Titan'ın Gazabı etkinken sadece bir yük vermek yerine artık Elektrik Ver'i doğru bir şekilde tetikliyor.
  • Lee Sin Q - Titreşim Darbesi yeteneğini kullandığında, isabet alanı artık haritanın etrafında yer değiştirmiyor.
  • Twitch artık bir rakip şampiyonun Pasif - Ölümcül Zehir yeteneğiyle katledilmesi sonucu bekleme süresi sıfırlanan Q - Pusu'yu sonraki 3 saniye içinde mana tüketmeden kullanamıyor.
  • Yük biriktirebilen herhangi bir tek kullanımlık eşyayı satmak, artık birden fazlasına sahipseniz tek bir seferde ikisinin de satılmasına sebep olmuyor.
  • Karma'nın W - Değişmez Karar yeteneği artık rakip şampiyonlara hasar verirken R - Mantra yeteneğinin bekleme süresini doğru şekilde azaltıyor.
  • Poppy bazı kombolarında E - Kahraman Hücumu yeteneğini kullandığında, Sürat Coşkusu ve Elektrik Ver artık doğru şekilde etkinleşiyor.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst