HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
- Öncelikle oyun açık ise tamamen oyunumuzu kapatalım. Kapattığımıza tamamen emin olmak için ''ctrl+alt+del'' yaparak görev yöneticisini açalım ve açılan pencerede generals.exe şeklinde çalışan bir program görürsek onu da kapatalım.
- Oyunu tamamen kapattıktan sonra ---> Bilgisayarım > Belgelerim klasörünü açıyoruz > Command and Conquer Generals Zero Hour Data ismindeki klasörü bulup çift tıklayarak gidiyoruz > klasörün içerisinde bulunan ''options.ini'' isimli dosyayı yine çift tıklayarak açıyoruz.
- Options.ini ismindeki dosyayı sağ tıklayarak birlikte aç dedikten sonra not defteri ile açıyoruz ve içerisinde yazılı olan tüm her şeyi silip sizlere aşağıdaki vereceğim satırları içerisine kopyalıyoruz. Sonrasında kaydet diyerek çıkıyoruz.
AntiAliasing = 1
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor =
FirewallBehavior = 1
FirewallNeedToRefresh = FALSE
FirewallPortAllocationDelta = 0
GameSpyIPAddress = 10.0.0.2
Gamma = 50
IPAddress = 10.0.0.2
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 0
Resolution = 1024 768
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 79
SFXVolume = 71
ScrollFactor = 16
SendDelay = no
StaticGameLOD = High
UseAlternateMouse = no
UseDoubleClickAttackMove = no
VoiceVolume = 70
CampaignDifficulty = 0
DrawScrollAnchor =
FirewallBehavior = 1
FirewallNeedToRefresh = FALSE
FirewallPortAllocationDelta = 0
GameSpyIPAddress = 10.0.0.2
Gamma = 50
IPAddress = 10.0.0.2
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MoveScrollAnchor =
MusicVolume = 0
Resolution = 1024 768
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 79
SFXVolume = 71
ScrollFactor = 16
SendDelay = no
StaticGameLOD = High
UseAlternateMouse = no
UseDoubleClickAttackMove = no
VoiceVolume = 70
4. Son adımımızda ise oyunun .exe'sine sağ tıklayarak özellikler kısmına giriyoruz ve yukarıdaki seçeneklerden ''uyumluluk'' kısmını buluyoruz ve alt kısımda bulunan Windows XP (Service Pack 2) seçiyoruz ve kaydedip çıkıyoruz. Daha sonra oyunu yönetici olarak çalıştırıyoruz.
Hatamız çözüldü, hepinize keyifli oyunlar.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 265
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 881
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 470
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 472
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 732
