mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sensizlik Gözyaşı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 301

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

mavial8ts0.jpg


Ne varsa kendime dair çıkardım hepsini ve sundum ellerine.
Beynimde
virgul.gif
benliğimde
virgul.gif
yüreğimde gizli hiçbir şey kalmasın
virgul.gif

Öylece bil beni diye.

mavi2ht3vv1.jpg

Seni bulurum sandım
virgul.gif
uzaklıkları aştım.

Adını haykırdım dağlara
virgul.gif
yankılanan sesimi bir ben duydum



mavi3og7mb6.jpg


Seni çağırdım gelesin diye
virgul.gif
beni kayıp iklimlerden alıp

Bahara taşıyasın diye...
Gelmedin....

mavi4lm5mk4.jpg

Yildizlara baktım
virgul.gif
biri sensindir diye
virgul.gif

Orada da yoktun...
Oysa sana koşuyordum ben.
Içimde deli bir özlem
virgul.gif
anlatılmaz bir aşk hasretiyle

Sana
virgul.gif
koşuyordum...


mavi5zj1aj8.jpg


Böyle bir sevdayı duyup da gelmemen mümkünmüydü?

mavi6mm6nx0.jpg

Hangi kuş konsa pencerene aşk´aşk ötecekti!
Duyacaktın
virgul.gif
yüreğin coşmuş bir ırmak gibi bana akacaktı
virgul.gif

Yüreğini dinleyip bana gelecektin...
Gelmedin....

mavi7tn9es5.jpg



Seni yaşatmaya
virgul.gif
sensizliğinde de yaşamaya and icmistim
virgul.gif

Yeminimi anlatan şarkıları adadım.
Her duyan hayran kaldı bu sevdaya
virgul.gif

Bir sen duymadın

mavi8gz9ve7.jpg

Ama
virgul.gif
nasıl bir kaçış ki bu
virgul.gif

Ne bir iz bıraktın ne de bir haber.
Yine de gecenin ortasında
virgul.gif
bir gün kapım çalar diye

Hep tetikte yattım

mavi9eu7kf0.jpg


Yediğim içtiğim özlem
virgul.gif
sağ yanım hüzün
virgul.gif
solumda yalnızlık


mavi10fo8ge6.jpg

Simdi bunca zaman sonra
virgul.gif

Seni yüreğimde hiç kimsenin dokunamayacağı
Bir yere saklamışken
Ve sensiz de olsa hayatın acımasız çarklarında
Tek başıma ayakta durmaya çalışırken çıkıyorsun karşıma
Öyle mi??

mavi11ke7pi2.jpg


Gelişinin önemi yok artık...
Ben yine öyle kabul ediyorum...
Yani hiç gelmedin...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst