HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar eğerki eleştiriye hatta mmonun geleceği için önemli konuya deyinmek istiyorum bir kaç aylık zaman analizimde mmo aktiflik ve hit durumunu gözlemledim açılan bazı konuların veya linklerin kaldırılması gibi durumlarla karşı karşıya kalınılıyor benim olmam veya olmamam birşeyi değiştirmez belki ama ciddi anlamda yönetim ekibi veya görevi konusunda bazı yetkililerin gözden geçirilmesi kaneatindeyim iyileştirilmeler yapılması düşüncesindeyim sizler daha hakimsiniz bazı hususlara umarım herşey güzel olucaktır hayırlı geceler
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Forumun gerilediği konusun da pek katilamicam sana eskiyi arıyor olmanız konusunda eskilerden gelenler genelde eskiyi arıyor olabilir bu doğal. Mesela benim uyeligimin üzerinden 9 yıl gecti o zaman daha farkli bir samimiyet vardı fakat soyle bakarsan o zaman messenger vardı formun haricinde eskininde samimiyetiydi o günler kısaca. Suanda bu yeniler arasinda ayni samimiyet vardir eminim. Surekli takip ettigim bir platform değil belki ama ara ara gelir hala incelerim olduğu durumdan daha fazla gelişmis bir durumda teması altyapisi degismis portalı vs bunlar gayet guzel ve olması gereken seyler dokuz yilda neler degismedi ki burası degismesin? Geride kalmamak için global bir dunyada bu sektorde hala trendini korumak istiyorsan guncellemelere açık olmak zorundasın. Basladı noktadan bambaska bir noktaya gelmis ve bunu basarmis bir forum hatta ofis gibi atılımlar yapmıs kurumsal bir boyuta gelmistir. Birileri gelir zaman mekan degisir bu hep boyledir eskiyi özleyin eski dostlarla hala ara ara yagdedilir ama simdininde tadini cikarmaya yeni bağlar kurmaya devam edin. Kolay gelsin, sizlerede başarilar diliyorum.
---
Merhaba,
kötü olarak gördüğünüz konu/konular nelerdir ? çözelim veya gerekli gerecekleri sunalım size.
Biz görevli alırken uzmanlık alanlarına göre almaya özen gösteriyoruz. Pek çok başvuruyu sırf bu sebepten reddetmek zorunda kalıyoruz. Kapımız herkese açık. Taşın altına elini koymak istersen başvuru yapabilirsinBasit çözüm olarak her bir yönetim ekini uzmanlık alanına göre seçilmesi gerekir . Örnek veriyorum grafik bölümü zayıf mı paylaşım azmı Özakman o işte uzman olan arkadaşları almak gerekiyor. Sadece konu kapatmak veya taşımak ile iş bitmiyor.
Ben kurallar olmasın demiyorum. Bir üstteki mesajımı görmedin sanıyorum. Kurallara göre davranmama rağmen forum yöneticisi tarafından keyfi cezalandırıldığımı düşünüyorum en azıyla turkmmo'nun belirlediğiniz kuralları bunu gösteriyor.
Ayrıca portal a geçti geçeli derken bir süreci kastettim.
Portala geçti geçeli derken muhtemele yanlış anımsıyorsun, hatta tahmin etmem gerekirse muhtemelen portal değil vbulletinden xenforoya geçiş sürecinden bahsediyorsun. Çünkü portala geçişin forumu etkileyen bir kısmı olmadı.
Vbulletinden xenforoya geçmemiz ise mecburdu. Vbulletin çok hantal ve çağ dışı kalmış bir sistem. Xenforoya geçtiğimizden beri ilk geçtiğimiz bir kaç aylık oturma sürecini saymazsak aktiflik ve ziyaretçi olarak artış var.
Ha dersen ki daha iyi olabilir, O zaman bende bir önceki arkadaşa dediğim gibi elini taşın altına sokmak istersen, katkı sağlamak isterseen yönetime başvurabilirsin derimForumun arka planında hepimiz elimizden geleni yapıyoruz fakat daha fazla yol arkadaşı bizim elimizi kolaylaştıracaktır
Kendi şahsi nacizane görüşümü belirtmek gerekirse eskiden bir çok dostluk vardı. Tasarım bölümü canlıydı, bir çok içerik canlıydı evet hala hit'i yüksek ancak sanki eski dostluklar kalmamış gibi. 2012 yılından beri buralardayım eski tadı yok hele bu en son tema ile iyice görsel olarakta geriledi (bence) ancak yönetimin verdiği karar bu doğrultuda başarıların devamını dilemekten başka çarem yok.
Tasarım bölümü evet bu iş ticaretr döküldüğü için pek paylaşım yok.. ama bu bölümü yine canlı tutack olan sizlersinizKendi şahsi nacizane görüşümü belirtmek gerekirse eskiden bir çok dostluk vardı. Tasarım bölümü canlıydı, bir çok içerik canlıydı evet hala hit'i yüksek ancak sanki eski dostluklar kalmamış gibi. 2012 yılından beri buralardayım eski tadı yok hele bu en son tema ile iyice görsel olarakta geriledi (bence) ancak yönetimin verdiği karar bu doğrultuda başarıların devamını dilemekten başka çarem yok.
Merhaba
Forumumuz her zaman için aktif olmakta olup hedef sektörlerde öncü olmaya devam etmektedir. Bu tarz performans takipleri Turkmmo Üst Yönetimi tarafından takip edilip her zaman en iyi sonucu verecek aksiyonlar alınmaktadır. Konu ve link kaldırılması ise gereken durumlarda yapılmaktadır. Sırf ilgi çekebileceği için yayın politikamıza aykırı içerikleri aktif tutmuyoruz. Hayırlı sabahlar.
Forumumuz her zaman için aktif olmakta olup hedef sektörlerde öncü olmaya devam etmektedir. Bu tarz performans takipleri Turkmmo Üst Yönetimi tarafından takip edilip her zaman en iyi sonucu verecek aksiyonlar alınmaktadır. Konu ve link kaldırılması ise gereken durumlarda yapılmaktadır. Sırf ilgi çekebileceği için yayın politikamıza aykırı içerikleri aktif tutmuyoruz. Hayırlı sabahlar.
---
Merhaba,
kötü olarak gördüğünüz konu/konular nelerdir ? çözelim veya gerekli gerecekleri sunalım size.
Merhaba,
kötü olarak gördüğünüz konu/konular nelerdir ? çözelim veya gerekli gerecekleri sunalım size.
Kendi şahsi nacizane görüşümü belirtmek gerekirse eskiden bir çok dostluk vardı. Tasarım bölümü canlıydı, bir çok içerik canlıydı evet hala hit'i yüksek ancak sanki eski dostluklar kalmamış gibi. 2012 yılından beri buralardayım eski tadı yok hele bu en son tema ile iyice görsel olarakta geriledi (bence) ancak yönetimin verdiği karar bu doğrultuda başarıların devamını dilemekten başka çarem yok.
Kendi şahsi nacizane görüşümü belirtmek gerekirse eskiden bir çok dostluk vardı. Tasarım bölümü canlıydı, bir çok içerik canlıydı evet hala hit'i yüksek ancak sanki eski dostluklar kalmamış gibi. 2012 yılından beri buralardayım eski tadı yok hele bu en son tema ile iyice görsel olarakta geriledi (bence) ancak yönetimin verdiği karar bu doğrultuda başarıların devamını dilemekten başka çarem yok.
Yapılan bir takım yeniliklere açık olmak gerekir, hep aynı yerde kalmak sizde takdir edersiniz ki bizi geriletir.
Daima yeniliklere açık olup bu yeniliklere ayak uydurabilirsek bu bize daha iyi bir ortam sağlayacaktır.
Tabi bunların hiç biri için kötü bir gidişat diyemeyiz

Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
