HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
sence gereği var mı mariadbyeaslında metin2 için özel bir anlatıma gerek yok internette mysql dan mariadb ye geçiş anlatımı olarak bulunabilecek baya kaynak vardır metin2 için tek fark connectoru indirip mevcut mysql olan ile değiştirmek ve varsa(hatırladığım kadarıyla yok) uyumsuz kısımları düzeltmek
Gerek yok ancak geçiş için tüm tabloları tekrar eklemeniz gerekiyorinnodb yapanda var
sourceler mysql kurulu.mysql mariadb ile değiştirmek gerekir mi
yoksa freebsd de maria db kurmak yetrli mi
Ben Mariadb kullanıyorum. Gereği olmasa kullanmam.
sence gereği var mı mariadbye
bildiğim kadarıyla mysql c connectorünü geliştirmeyi bıraktı şu an en son sürümü 6.11 o da mysql 5.6ya kadar sorunsuz destekliyor üst sürümlerini denemediğim için bilgim yok ileride çıkabilecek kritik açıklar ya da buglarla karşılaşma ihtimaline karşı güncel destek alan bir şey kullanmak daha mantıklı onun içinde konudaki mysql 8 ya da mariadb tercih edilebilir
Bu adımı atlamış olmalısın.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 632
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 543
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 36K
