Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

CS 1.6 sorunum var

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fuko08
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 385
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bilgisayarın power düğmesine bastım normal şekilde açıldı "hoş geldiniz" hoş bulduk:) pencere geldi sxe nin yeni bir sürümü var diye (10.2 fix 2 ) indirdim nolduysa ozaman:( oldu pc yavaşladı cs pingim arttı normalde 15 ken 800 lere kadar çıktı:mad: oyun çelikmez hal aldı sonra connect yazıyorum misal sonra 212.68.51.57:ka19: giriyorum açılıyo sonra donuyo cs hani ok deyip team seçiyoruzya ha işte o ok ta dondu o anki çıkan ses tekrar etmeye başladı ctrl+alt+del yapıyorum görev yöneticisi cs çalışıyor diyor cpu kullanımı %100:eek: lütfen yardım edin cs sil baştan yaptım olmadı sxe baştan yükledim olmadı patch v23 kullanıyordum v26 indirdim yine olmadı.
yardımlarınızı esirgemeyin!!

pc yeni aldım 2gb ram var
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst