Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

OGM Ormanspor Basketbol Süper Ligi'nde

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 104

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

OGM Ormanspor, Türkiye Basketbol 1. Ligi play-off final serisi 5. maçında Sigortam.Net İTÜ Basket'i 65-49 yenerek, seride durumu 3-2 yaptı ve Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi'ne yükseldi.
Karşılaşma karşılıklı sayılarla başladı. İki takım da savunmada çok dikkatli bir görüntü verirken, ilk 2 dakika 3-2 konuk ekip üstünlüğünde geçildi. İstanbul temsilcisi ilk periyotta rakibine oranla daha iyi bir performans gösterdi.
Çeyreğin son 1 dakikasına 14-14 eşitlikle girilirken, konuk takım bu bölümü 17-14 önde tamamladı.
Sigortam.Net İTÜ Basket ikinci periyotta iyi oyununu sürdürürken aradaki farkı da 6 sayıya (22-16) kadar çıkardı. Oyunda dengeyi kuran OGM Ormanspor aradaki farkı kapatarak 23-22 öne geçmeyi başardı. Rakibinin üst üste yaptığı hatalarını iyi değerlendiren ev sahibi ekip devreyi 36-33 önde bitirdi.
Üçüncü periyoda da iki takım iyi savunma yaparak başladı. Ev sahibi ekip, bitime 6 dakika kala Sercan Topcu'nun 3 sayılık basketiyle skoru 43-35'e taşıdı. Çeyreğin bitimine 2 dakika kala 50-40 üstünlüğü yakalayan OGM Ormanspor son periyoda 50-44'lük skorla önde girdi.
Son periyodun başında iki takım da hücumlardan sayılar bulurken, aradaki fark (53-46) değişmedi. OGM Ormanspor, bitime 3,5 dakika kala Hasan Karabulut'un pota altından bulduğu sayıyla farkı 10 sayıya (58-48) çıkardı.
Maçın bitimine 2 dakika kala 63-49 üstünlüğünü devam ettiren başkent ekibi müsabakayı da 65-49 kazandı ve adını Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi'ne yazdırdı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst