HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Önizleme:
Linkler:
BİLGİLENDİRME:
Tema'da server online/offline resmi 10 online üstü ve altı olarak değişiyor. Yani 10 online üstü olursa online gözükür orası.
https://forum.turkmmo.com/konu/3689400-happyclaws-athirus2-wmcp-tema/
BU KONUDAKİ PANELLE ALAKASI YOKTUR. ZATEN O PAYLAŞILANDA BENİM İÇERİKLERİM DE BULUNUYOR (BUTON,WALLPAPER GİBİ.)
ARKAPLANIN LOGOSUZ BOŞ HALİ RAR İÇİNDE BULUNMAKTADIR.
Linkler:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
BİLGİLENDİRME:
Tema'da server online/offline resmi 10 online üstü ve altı olarak değişiyor. Yani 10 online üstü olursa online gözükür orası.
https://forum.turkmmo.com/konu/3689400-happyclaws-athirus2-wmcp-tema/
BU KONUDAKİ PANELLE ALAKASI YOKTUR. ZATEN O PAYLAŞILANDA BENİM İÇERİKLERİM DE BULUNUYOR (BUTON,WALLPAPER GİBİ.)
ARKAPLANIN LOGOSUZ BOŞ HALİ RAR İÇİNDE BULUNMAKTADIR.
Piyasadan çekileyim diyorum yok bırakmıyorlaroo yahşi çocuk başlamışsın gene hayırlı olsun![]()

Dostum indirip görebilirsin. O arkadaş Athirus2 den çekip yapmış, ben direk olarak Athirus2'ye sattım.Paylaşım için teşekkürler . Öncekinden farkı nedir?
Piyasadan çekileyim diyorum yok bırakmıyorlar
Dostum indirip görebilirsin. O arkadaş Athirus2 den çekip yapmış, ben direk olarak Athirus2'ye sattım.
Artık bende buralardayım yer yerınden oynayacak

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 1K
