HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Selamun Aleyküm Bu gün Sizlere Yeni Yazdığım Ronark Sistemini Göstermek İstiyorum Tabi Eksikleri Var Lakin Sizlerdende Fikir Almak İstiyorum.
Sistem Full c++ ile yazıldı.
warezdeki full questflaglı c++ ile değil
(0 QuestFlag)
Veya quest vs kullanmadım
Bu arada Boss olarakta Fikir Sunarsanız sevinirim
şu an yabani köpek kullanılmaktadır 
Sistem Daha Gelişecektir Admin Paneli Vs Yapılacak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
# Güncelleme Bir:
-Hasarlar % olarak Gözükmeye Ayarlandı.
-Guide Oynama Yapıldı
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konuyu Güncellemeyi Unuttum
Güncelleme Bilmem Kaç:
Sistem Bitti !!!!
Admin Paneli:
# Panelin Amacı Etkinliği GM'nin İsteğine Göre Şekillendirmektir.
Panelde Mevcut Olan Modüller:
# Bineğe Binmeyi Engellemek Veya Aktif Etmek.
# Sistemin Zorluk Derecesi.
# Etkinlik Alanında Bulunacak Max Oyuncu Sayısı.
Oyun Alanındaki Gui:
# Lonca Simgesi.
# Lonca İsmi.
# Katılımcı Sayısı.
# Ronark'a Verilen Hasar
Sistem Full c++ ile yazıldı.
warezdeki full questflaglı c++ ile değil
(0 QuestFlag)Veya quest vs kullanmadım

Bu arada Boss olarakta Fikir Sunarsanız sevinirim
şu an yabani köpek kullanılmaktadır 
Sistem Daha Gelişecektir Admin Paneli Vs Yapılacak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
# Güncelleme Bir:
-Hasarlar % olarak Gözükmeye Ayarlandı.
-Guide Oynama Yapıldı
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konuyu Güncellemeyi Unuttum
Güncelleme Bilmem Kaç:Sistem Bitti !!!!
Admin Paneli:
# Panelin Amacı Etkinliği GM'nin İsteğine Göre Şekillendirmektir.
Panelde Mevcut Olan Modüller:
# Bineğe Binmeyi Engellemek Veya Aktif Etmek.
# Sistemin Zorluk Derecesi.
# Etkinlik Alanında Bulunacak Max Oyuncu Sayısı.
Oyun Alanındaki Gui:
# Lonca Simgesi.
# Lonca İsmi.
# Katılımcı Sayısı.
# Ronark'a Verilen Hasar
Son düzenleme:
Ellerine sağlık kardeşim. Gui'yi biraz renklendirirsen daha iyi olur.
Guiye ayar ver dostum.
Halledecem Oraları sistem tam olarak bitsin onlara ayar çekmek basit
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 71
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 41
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K

