HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
miss png
Konuda herşeyi açık ve net şekilde belirtmişim yapamayanlar konuyu kirletmesinler lütfen!İlk öncelikle bu interfaceye çok emek verdiğimi söylemek isterim @BlacksDeniz kardeşim çok iyi bilir
normalde paylaşmıyacaktım fakat birçok kişi sorunsuz illumina interface aradığını gördüğüm için paylaşma gereği duydum bunu açık ve net şekilde belirtmek isterim.
Bu interfacede bonus tablosundan lonca tablosuna lonca tablosundan
saltanat tipi oyun & sistem seçeneklerine ve diğer özelliklerine
kadar kendi emeğim geçmektedir.
Paylaşıma başlamadan önce söylemek istediğim son sözüm şudur
İyi Kullanımlar Dilerim.
Bir sorun olursa yorum kısmından belirtmeniz kaafi'dir.
Turkmmoya yüklenene resimler görünmüyor tuhaf :/
alın burdan resime bakın
![]()
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
README :
Sıfır filese verdiğim dosyaları atıp üstüne yazınız sorunla karşılaşan olursa
Skype : soymalikbarones
İlk öncelikle bu interfaceye çok emek verdiğimi söylemek isterim @BlacksDeniz kardeşim çok iyi bilir
normalde paylaşmıyacaktım fakat birçok kişi sorunsuz illumina interface aradığını gördüğüm için paylaşma gereği duydum bunu açık ve net şekilde belirtmek isterim.
Bu interfacede bonus tablosundan lonca tablosuna lonca tablosundan
saltanat tipi oyun & sistem seçeneklerine ve diğer özelliklerine
kadar kendi emeğim geçmektedir.
Paylaşıma başlamadan önce söylemek istediğim son sözüm şudur
İyi Kullanımlar Dilerim.
Bir sorun olursa yorum kısmından belirtmeniz kaafi'dir.
Turkmmoya yüklenene resimler görünmüyor tuhaf :/
alın burdan resime bakın
![]()
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
README :
Sıfır filese verdiğim dosyaları atıp üstüne yazınız sorunla karşılaşan olursa
Skype : soymalikbarones
Öncellikle teşekkürler. Bir sorum olacaktı C de bulunan karakter ekranının diğer bölümlerine yani görevlere,istatistiklere,bonuslara geçmesi için kısayollar atandı mı eğer atanmadıysa bunu nasıl yapabiliriz Önceki ETC'lerdeki gibi c-v-b gibi kısayolları düzgün çalıştırabilir miyiz eğer yapabilirsek yardımcı olur musunuz büyük ihtimalle arayanlarda olucaktır.
Demek istediğini tam olarak anlamadım ama skype adresimden anlatırsan yapıp atarım kolay gelsinÖncellikle teşekkürler. Bir sorum olacaktı C de bulunan karakter ekranının diğer bölümlerine yani görevlere,istatistiklere,bonuslara geçmesi için kısayollar atandı mı eğer atanmadıysa bunu nasıl yapabiliriz Önceki ETC'lerdeki gibi c-v-b gibi kısayolları düzgün çalıştırabilir miyiz eğer yapabilirsek yardımcı olur musunuz büyük ihtimalle arayanlarda olucaktır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 53
- Görüntüleme
- 13K
- Cevaplar
- 46
- Görüntüleme
- 10K
- Kilitli
- Cevaplar
- 81
- Görüntüleme
- 16K

