HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hangi ev modeline ekleyeceksin ve nasıl bir logo istiyorsun yuvarlak mı farklı bir şey mi ona göre oturtup sana logonu yapayım Skype adresini bırakHazır bu kadar bilen adam bir aradayken birşey sormak istiyorum. ben kendi tasarladığım map'lardaki evlerime Kendi logomu koymak istiyorum, yani serverimin Logosunu ancak 3ds max açılmadığı için yapamıyorum bu konuda yardımcı olucak birisi var mı arkadaşlar ?
Buyrun ?beni bi taksaydınız ya .s
Sen Balsın bal. Skyp kullanmıyorum ustam be burdan konussak ÖM'den yani ? Yuvarlak Olur, Böyle Bayrak şeklinde olur ama onun içeriğini değiştirebileceğim. ÖM'den yazıyorum.Hangi ev modeline ekleyeceksin ve nasıl bir logo istiyorsun yuvarlak mı farklı bir şey mi ona göre oturtup sana logonu yapayım Skype adresini bırak
Buyrun ?
MAVİRUH Çözüyor inşallah teşekkürler

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 33
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 46
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 158
