Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

syserr : cannot find quest index for npsystem yardım!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xcoskunx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

np systemini kaldırmak için /usr/game/share/locale/turkey/quest/object dizininde np sistemine
ait olan tüm quest içeriğini sildim ve oyuna start verdiğimde puttyde bu hata ile karşılaşıyorum
çözümü nedir acaba?

SINIRSIZ_EFSUN_NESNESI: 1
SINIRSIZ_EFSUN_ARTIRMA: 1
SINIRSIZ_CEVHER: 0
BAGIRMA_LEVELI_MIN: 15
cannot find quest index for npsystem
cannot find quest index for npsystem
cannot find quest index for npsystem

Çözüm:
npsystem questini sildikden sonra .list adlı dosyandan questin adını silip daha sonra putty üzerinden ;
Kod:
/usr/game/share/locale/turkey/quest/
sh make.sh
Komutlarını uygula.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
evet sildim. state klasörünün içinde npsystem olarak geçiyor ve içeriğide şu şekilde ;
npsystem={["start"]=0,hediye= function (x)local hediye =
{
[ 0 ] = { 25041 } ,
[ 1 ] = { 71161 } ,
[ 3 ] = { 52105 } ,
[ 4 ] = { 38051 } ,
[ 5 ] = { 71124 } ,
[ 6 ] = { 71159 } ,
[ 7 ] = { 71160 } ,
[ 8 ] = { 72001 } ,
[ 9 ] = { 50100 } ,
[ 10 ] = { 71101 } ,
[ 11 ] = { 50096 } ,
[ 12 ] = { 50011 } ,
[ 13 ] = { 50183 } ,
[ 14 ] = { 53503 } ,
[ 15 ] = { 80003 } ,
[ 16 ] = { 80004 } ,
[ 17 ] = { 80005 } ,
[ 18 ] = { 50124 } ,
[ 19 ] = { 53502 } ,
[ 20 ] = { 27999 } ,
[ 21 ] = { 50215 } ,
[ 22 ] = { 72726 } ,
[ 23 ] = { 72730 } ,
[ 24 ] = { 27992 } ,
[ 25 ] = { 27993 } ,
[ 26 ] = { 27994 } ,
[ 27 ] = { 30180 } ,
[ 28 ] = { 30179 } ,
[ 29 ] = { 30199 } ,
[ 30 ] = { 30197 } ,
}
return hediye [ x ] [ 1 ]
end }


sadece bu dosyayı geri yüklediğimde syserr hatası olmuyor lakin bu seferde oyuna girmiyor siliyorum oyun aktif giriliyor bu sefer ama sysyerr veriyor buşekildede
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst