HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba ben fixleri bulamadım suan indirsem o beraber çözelim dediğiniz yerdeki fixler yapılı mı acaba şuanda
Fixler yapılı bir şekilde upload edildi.
Hocam filesin içi açık dolu packleri baştan
Files açık dolu tekrar packlemeye nedrn uğraşayım df2 yazmıssınız her yere tabiki yapımcı ismini belli edecek ama değiştirme yapmam icin tüm packlerı parçalayıp komutları düzeltmek gerekli birini değiştirince hepsi gider ch1 calısmıyor kod hatasını araştırdım bulamadım nerede yanlıs yapmıssınız anlamadım chler kırmızı yanmasına rahmem giriyor giriş açıkmı kapalımı belli değil chler arası gecişte item kopyalama bugu var
Tırtsa kullanmayın bunu belirtmenize gerek yok. Ayrıca isteseniz isimlendirmeleri değiştirebilirdiniz.
Yanı şu forumda da armut piş ağzıma düş yapılıyor ya en sinir olduğum nokta
Files açık dolu tekrar packlemeye nedrn uğraşayım df2 yazmıssınız her yere tabiki yapımcı ismini belli edecek ama değiştirme yapmam icin tüm packlerı parçalayıp komutları düzeltmek gerekli birini değiştirince hepsi gider ch1 calısmıyor kod hatasını araştırdım bulamadım nerede yanlıs yapmıssınız anlamadım chler kırmızı yanmasına rahmem giriyor giriş açıkmı kapalımı belli değil chler arası gecişte item kopyalama bugu var
Gördüğüm en güzel files için teşekkürler kardeşim benim emeğine sağlık
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kanıt olarak eklendi teşekkürler başarılar

Son düzenleme:
Hocam filesin içi açık dolu packleri baştan
Files açık dolu tekrar packlemeye nedrn uğraşayım df2 yazmıssınız her yere tabiki yapımcı ismini belli edecek ama değiştirme yapmam icin tüm packlerı parçalayıp komutları düzeltmek gerekli birini değiştirince hepsi gider ch1 calısmıyor kod hatasını araştırdım bulamadım nerede yanlıs yapmıssınız anlamadım chler kırmızı yanmasına rahmem giriyor giriş açıkmı kapalımı belli değil chler arası gecişte item kopyalama bugu var
Eh be güzel kardeşim kullanma o zaman acaba neyi amaçlamıyorsun?
oyunu aktif etmeme rağmen giriş yapamıyorum pack dosyaları tamamen yapımcı ismiyle dolu exe dosyası dahil nasıl alıp kullanalım bunu 1 2 yere yaz anlarım packleri bile kendi ismin yapmıssın hocam files tırt bu arada
[Tırtsa kullanmayın bunu belirtmenize gerek yok. Ayrıca isteseniz isimlendirmeleri değiştirebilirdiniz.
Yanı şu forumda da armut piş ağzıma düş yapılıyor ya en sinir olduğum nokta]
(DAHA ÖNCEDE CEVAP VERILDI ARKADAS ANLAMA ZORLUGU CEKIYOR HIC BIRSEYDEN ANLADIGI YOK FILESI ACIK BULMAKLA SUCLUYOR AMA BI GAME DB BUILD YAPMASINI BILMIYOR BÖYLE CAHILLERIN LAFINA BAKMAYIN FILESIMIN ARKASINDAYIM!)
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 33
- Görüntüleme
- 8K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 370
- Cevaplar
- 62
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 70
- Görüntüleme
- 8K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
