HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu metada sık sık karşılaştığımız iki Jungle karakteri, ikisi de birbirinden OP. Sizce hangisi ve neden?
Vi daha güçlü ve keyifli.
Mantıklı olabilir benim yine de tercihim takım savaşlarında kitle kontrolü daha iyi olduğu için Jarvan IV'den yana

J4'ün ultisinden hadi gene sıçra ile veya kaçış skilleri ile kaçarsın ama Vİ'den kaçışın yok.
Oyumu Vİ'den yana kullanıyorum.
Oyumu Vİ'den yana kullanıyorum.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 70
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 76
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 89
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 105
