Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Malphite mı Poppy mi?

Malphite mı Poppy mi?


  • Kullanılan toplam oy
    3

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İki muhteşem tank. Peki sizce hangisi daha iyi, neden?
 
Poppy gerçekten çok tilt edici ve sinir bozucu bir karakter ancak Malphite'ın R yeteneğini de unutmamak lazım :)
 
Poopy daha fazla iş yapar, Malp ile karşılaştırıldığında. Poppy aynı zamanda takımınızdaki hasarcıları çok güzel bir şekilde korur. Örnek veriyorum karşıda j4 - kha veya rengar tarzı sürekli atlayıp zıplayan karakterler var, w yeteneği sayesinde çok rahatlıkla adcinizi veya midinizi koruyabilirsiniz. Ultisi ile de çok rahatlıkla savaş kazanabilirsiniz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst