HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SİSTEM OLARAK Seagate 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 7200Rpm 64MB 210Mb/s okuma Harddisk
MSI RX580 Armor OC 8GB GDDR5 256Bit AMD Radeon DX12 Ekran Kartı
Corsair VS Serisi VS650 650W 80PLUS PSU
AMD Ryzen 5 2600 Soket AM4 3.4GHz 19MB Önbellek 6 Çekirdek İşlemci
SAMSUNG 250GB 970 EVO NVMe M.2 SSD (3400MB Okuma / 1500MB Yazma)
Sharkoon TG5 Mavi USB3.0 4XLed Fan ATX Gaming Kasa
MSI B450 GAMING PRO CARBON AC AMD B450 Soket AM4 DDR4 3446MHz (A-XMP) HDMI DP WIFI Anakart
ADATA XPG SPECTRIX D80 8GB 3000Mhz SINGLE DDR4 CL16 RGB Liquid Cooling Siyah PC RAM
Sistem olarak parçalar bunlar ve sipariş geçtim arkadaşlar sizce sıkıntı yaşar mıyım ? Sistem maliyeti : 5500 Oldu bana ve Freesync 144hz 1ms Aoc Monitör ile 1400 TL 6900TL'ye mal oldu.. Yorumlarınızı bekliyorum..
Yıllar oldu buralarda yokum
Özlemişim bakarsınız bi dönüş sağlarız sağlıcakla.
MSI RX580 Armor OC 8GB GDDR5 256Bit AMD Radeon DX12 Ekran Kartı
Corsair VS Serisi VS650 650W 80PLUS PSU
AMD Ryzen 5 2600 Soket AM4 3.4GHz 19MB Önbellek 6 Çekirdek İşlemci
SAMSUNG 250GB 970 EVO NVMe M.2 SSD (3400MB Okuma / 1500MB Yazma)
Sharkoon TG5 Mavi USB3.0 4XLed Fan ATX Gaming Kasa
MSI B450 GAMING PRO CARBON AC AMD B450 Soket AM4 DDR4 3446MHz (A-XMP) HDMI DP WIFI Anakart
ADATA XPG SPECTRIX D80 8GB 3000Mhz SINGLE DDR4 CL16 RGB Liquid Cooling Siyah PC RAM
Sistem olarak parçalar bunlar ve sipariş geçtim arkadaşlar sizce sıkıntı yaşar mıyım ? Sistem maliyeti : 5500 Oldu bana ve Freesync 144hz 1ms Aoc Monitör ile 1400 TL 6900TL'ye mal oldu.. Yorumlarınızı bekliyorum..
Yıllar oldu buralarda yokum
Özlemişim bakarsınız bi dönüş sağlarız sağlıcakla.En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Fena değil gibiGibi gibi..
2x8 yaptım evet yetersiz kalabirdi.Ramlerini 2x8 olarak çift kanal almanı öneririm.Performansa etkisi çok fazla.Buda benim 10 gün önce topladığım sistemim
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
2x8Gb ram yükselttim iyi oldu..Güzel bir sistem olmuş daha iyi fps için bir 8 ram daha takarsan güzel olur
Uzun süre idare edebileceğini düşünüyorum.İşlemci oldukça güzel.
Güzel Başarılar ...Teşekkürler.
Ram 2x8Gb olarak güncellendi Salı günü sistem bana ulaşacak.Hayırlı olsun güzel olmuş ram biraz yetersiz kalabilir.
Ramlerini 2x8 olarak çift kanal almanı öneririm.Performansa etkisi çok fazla.Buda benim 10 gün önce topladığım sistemim
https://forum.turkmmo.com/konu/3668483-yeni-sistem-bilgisayar/
https://forum.turkmmo.com/konu/3668483-yeni-sistem-bilgisayar/
