HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yorumun için çok teşekkür ederim Ömerim. Yok be benden ne coder olacak 

Seni Özliyecegim Cumali KardeşSag Salim Gidip Gelirsin Buralardan Bi Codder Daha Eksildi Geçmiş Olsun @nyami
Şuanda yükleniyorlar bitenleri anlık yükleyeceğim.
linkler eksik
Bilmezmiyiz Senden Coder OlacakkiYorumun için çok teşekkür ederim Ömerim. Yok be benden ne coder olacak![]()
Seni Unutmicam Sen Baş Tacısın
Akşam Görüşürüzdostm bende askerden geldim geçen hafta allah yardım etsinMerhaba.
Kendim için düzenlediğim metin2 files.
Alt yapı.:
https://forum.turkmmo.com/konu/3655511-mt2shop-altyapi-server-files/
Yarın resmi olarak askerliğime başlayacağım normalde kendim için geliştirip düzenliyordum.
Fakat bundan sonra ne olacağını bilmediğim için paylaşmak istedim.
İyi dilekleriniz benim için yeterli olacaktır. =)
Örnek Resimler.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zamanım olmadığı için ekleyemediklerim ve önerdiklerim.
Eklenmesi önerilen sistemler.:
https://forum.turkmmo.com/konu/3653967-celeronn11-item-giydirmeli-support-saman-sistemi-full-fix/
https://forum.turkmmo.com/konu/3571207-silah-evrim-puani-sistemi-piyasadakinden-farkli/ (Not: Protolara dikkat edin.!)
https://forum.turkmmo.com/konu/3663264-gm-car-koruma/
https://forum.turkmmo.com/konu/3662014-metin2-muzik-etkinligi-c-python/
https://forum.turkmmo.com/konu/3655377-sorunsuz-k-envanteri/
https://forum.turkmmo.com/konu/3648...eneklerinde-kritik-del-aktif-deaktif-sistemi/
https://forum.turkmmo.com/konu/3648...il-mor-pot-aktif-deaktif-sistemi-atakanbakir/
https://forum.turkmmo.com/konu/3647825-boss-oyuncu-lonca-siralama-sistemleri/
Aklıma gelenler bunlar. =(
Fazla sistem ekli değil farkındayım zamanım olmadığı için ekleyemedim =(
Kullanan tüm arkadaşlara iyi kullanımlar.
Mysql Şifre:
123123
Hesap:
Admin
1
Client_SRC.:
![]()
Server_SRC.:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
![]()
Mini - Pack.:
![]()
Game.:
![]()
Db.:
![]()
Not: Admin Paneli Ctrl+O
Not2: Log sisteminde offshop sistemi ekli değil kontrolünü yapıp düzenleyiniz.

Hahahah
Görüşürüz.
Görüşürüz.Bilmezmiyiz Senden Coder OlacakkiSeni Unutmicam Sen Baş Tacısın
Akşam Görüşürüz
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Cevaplar
- 79
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 103
- Görüntüleme
- 12K
