• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Metin2 Müzik Etkinliği [C++,Python]

5.00 yıldız(lar) 1 Oy

GDTR

GEREKSİZ İŞLEM
TM Üye
Katılım
19 Eyl 2011
Konular
3,376
Mesajlar
7,655
Reaksiyon Skoru
516
Başarım Puanı
360
MmoLira
30
DevLira
-12
En İyi Cevap Puanı
3
Ticaret - 0%
0   0   0
Etkinliğin amacını kısaca anlatmak gerekirse oyundaki tüm oyuncuları verdiğiniz komut ile müzik etkinliğini başlatmaktır.

1
root/game.py açılır

Python:
self.enableXMasBoom = False
Aratılır

Python:
self.enableXMasMuzik = False
Altına Eklenir


---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
self.startTimeXMasBoom = 0.0
Aratılır

Python:
self.startTimeXMasMuzik = 0.0
Altına Eklenir


---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
self.indexXMasBoom = 0
Aratılır

Python:
self.indexXMasMuzik = 0
Altına Eklenir

---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
"xmas_song"                : self.__XMasSong_Enable,
Aratılır

Python:
"xmas_muzik"            : self.__MuzikCal_Enable,
Altına Eklenir

---------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------

Aratılır

Python:
def __XMasBoom_Boom(self):
Altına Eklenir

Python:
    def __XMasMuzik_Update(self):

        self.BOOM_DATA_LIST = ( (2, 5), (5, 2), (7, 3), (10, 3), (20, 5) )
        if self.indexXMasMuzik >= len(self.BOOM_DATA_LIST):
            return

        boomTime = self.BOOM_DATA_LIST[self.indexXMasMuzik][0]
        boomCount = self.BOOM_DATA_LIST[self.indexXMasMuzik][1]

        if app.GetTime() - self.startTimeXMasMuzik > boomTime:

            self.indexXMasMuzik += 1

            for i in xrange(boomCount):
                self.__XMasMuzik_Boom()

    def __XMasMuzik_Boom(self):
        x, y, z = player.GetMainCharacterPosition()
        randX = app.GetRandom(-150, 150)
        randY = app.GetRandom(-150, 150)

        snd.PlaySound3D(x+randX, -y+randY, z, "sound/common/etc/salute.mp3")
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Aratılır
Python:
def __XMasSong_Enable(self, mode):
Altına Eklenir

def __MuzikCal_Enable(self, mode):

Şeklinde Değiştirilir:
    def __MuzikCal_Enable(self, mode):
  
        if constInfo.MuzikKontrol == False:
            self.__DayMode_Update("dark")
      
        if "1"==mode:
            print "Muzik Acildi"
          
            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
          
            XMAS_BGM = "bicak_sirti.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
              
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "2"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
          
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
              
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "3"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
          
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
              
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "4"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
          
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
              
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "5"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
          
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
              
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        else:
      
            print "MuzikCal Kapatildi"
            self.__DayMode_Update("light")
            self.enableXMasMuzik = False
            constInfo.MuzikKontrol = False

            if musicInfo.fieldMusic != "":
                snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

            musicInfo.fieldMusic=musicInfo.METIN2THEMA
            musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
            musicInfo.loginMusic=""

            snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic)
------------------------------------------------------------------------------------

root/constInfo.py açılır

Arat
Arat:
FOG_LEVEL0 = 4800.0
Altına eklenir
Üstüne Ekle:
MuzikKontrol = False


---------------------------------------------------------------------

root/introloading.py açılır

Arat
Arat:
def __LoadSound(self):
İçerisine Ekle
İçine Ekle:
constInfo.MuzikKontrol = False
---------------------------------------------------------------------

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

root/servercommandparser.py açılır

Python:
"xmas_boom"                : self.__XMasBoom_Enable,
Aratılır

Python:
"xmas_muzik"            : self.__MuzikCal_Enable,
Altına eklenir

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Python:
def __XMasSnow_Enable(self, mode):
Aratılır

Altına eklenir
Python:
    def __MuzikCal_Enable(self, mode):
        if "1"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "2"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "3"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "4"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "5"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        else:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

game/cmd.cpp açılır

C++:
{ "xmas_santa",    do_xmas,        SCMD_XMAS_SANTA,    POS_DEAD,    GM_HIGH_WIZARD    },
Arat

C++:
{ "xmas_muzik",    do_xmas,        SCMD_XMAS_MUZIK,    POS_DEAD,    GM_HIGH_WIZARD    },
Ekle

--------------------------------------

game/cmd.h açılır

C++:
SCMD_XMAS_SANTA,
Arat

C++:
SCMD_XMAS_MUZIK,
Ekle

-------------------------------------------------------------------------------------------

game\cmd_gm.cpp açılır

C++:
case SCMD_XMAS_SANTA:
Arat

C++:
        case SCMD_XMAS_MUZIK:
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"muzik secildi");
            quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlag("xmas_muzik", flag); //muzik
            break;
Ekle

--------------------------------------------------------------------------------------------------

game/questmanager.cpp açılır

C++:
if ((iEventFlagValue = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_boom")))
Arat

C++:
        //muzik
        if ((iEventFlagValue = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_muzik")))
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "xmas_muzik %d", iEventFlagValue);
        }
Ekle

game/xmas_event.cpp açılır

C++:
if (name == "xmas_snow" || name == "xmas_boom"  || name == "xmas_song" || name == "xmas_tree")
Aratılır

C++:
if (name == "xmas_snow" || name == "xmas_boom" || name == "xmas_muzik" || name == "xmas_song" || name == "xmas_tree")
Değiştirilir


/xmas_muzik deger

----------------------------------------------------------------------------------------

Konu uzun oldu kusura bakmayın . :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Güncelleme map giriş müziği ile çakışma olayı giderildi. 11.10.2018

Char.cpp açılır

Arat:
void CHARACTER::MainCharacterPacket()
Arat
Altına:
const BGMInfo& bgmInfo = CHARACTER_GetBGMInfo(mapIndex);
Bul
Altına Ekle:
int MuzikDeger = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_muzik");
Altına Ekle


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Arat:
strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
Arat
Değiştir:
            if(MuzikDeger == 0){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 1){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "bicak_sirti.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 2){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 3){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }
Değiştir


------------------------------------------------------------------------


Arat:
strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
Arat
Değiştir:
            if(MuzikDeger == 0){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 1){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "bicak_sirti.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 2){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 3){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }
Değiştir


Bu şekilde olacaktır


Müziği

def __MuzikCal_Enable(self, mode):

içerisine eklediğiniz müzik isimleri aynı şekilde buraya eklemeniz gerekecektir.​


Müzikleri şu şekilde ayarlabilirsiniz.

root/game.py açılır def __MuzikCal_Enable(self, mode): ara

5 müzik ile sınırlıdır elif çoğaltırsanız müzik sınırı artar :)

Müzik yolları şu şekilde ayarlanır

örnek if "1"==mode:

XMAS_BGM = "bicak_sirti.mp3" göreceksiniz

bgm / klasörün içindeki müzik adını yazaksınız.​

Kanıt

Kanıt 2

 
Son düzenleme:

xBURHANBEYx

Oyun Geliştiricisi
TM Üye
Katılım
20 Şub 2018
Konular
74
Mesajlar
862
Reaksiyon Skoru
366
Başarım Puanı
132
MmoLira
404
DevLira
33
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Teşekkürler
 

AzadBaraN

Level 3
TM Üye
Katılım
19 Ocak 2015
Konular
24
Mesajlar
207
Reaksiyon Skoru
29
Başarım Puanı
72
MmoLira
189
DevLira
3
En İyi Cevap Puanı
0
Ticaret - 0%
0   0   0
Teşekküler
 

LaSTThanatos

Taladro & Canfeza
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
VIP Üye
Developer
Katılım
12 Tem 2017
Konular
1,494
Mesajlar
6,192
Reaksiyon Skoru
1,890
Başarım Puanı
300
MmoLira
751
DevLira
187
En İyi Cevap Puanı
20
Ticaret - 0%
0   0   0
Teşekkürler.

Beğendiğim bir özellikti bu TC oynarken de GM müzik veriyordu oyuna bazen güzel oluyordu gayet güzel yani iyi oldu.
 
Üst