• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Metin2 Müzik Etkinliği [C++,Python]

5.00 yıldız(lar) 1 Oy

GDTR

Her şey çok güzel olacak.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Süper Moderatör
Katılım
19 Eyl 2011
Konular
3,390
Mesajlar
8,388
Reaksiyon Skoru
654
Online Süresi
71d 7h 25m
Başarım Puanı
360
Yaş
21
MmoLira
210
DevLira
-9
En İyi Cevap Puanı
3
.

Etkinliğin amacını kısaca anlatmak gerekirse oyundaki tüm oyuncuları verdiğiniz komut ile müzik etkinliğini başlatmaktır.

1
root/game.py açılır

Python:
self.enableXMasBoom = False
Aratılır

Python:
self.enableXMasMuzik = False
Altına Eklenir


---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
self.startTimeXMasBoom = 0.0
Aratılır

Python:
self.startTimeXMasMuzik = 0.0
Altına Eklenir


---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
self.indexXMasBoom = 0
Aratılır

Python:
self.indexXMasMuzik = 0
Altına Eklenir

---------------------------------------------------------------------------------------

Python:
"xmas_song"                : self.__XMasSong_Enable,
Aratılır

Python:
"xmas_muzik"            : self.__MuzikCal_Enable,
Altına Eklenir

---------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------

Aratılır

Python:
def __XMasBoom_Boom(self):
Altına Eklenir

Python:
    def __XMasMuzik_Update(self):

        self.BOOM_DATA_LIST = ( (2, 5), (5, 2), (7, 3), (10, 3), (20, 5) )
        if self.indexXMasMuzik >= len(self.BOOM_DATA_LIST):
            return

        boomTime = self.BOOM_DATA_LIST[self.indexXMasMuzik][0]
        boomCount = self.BOOM_DATA_LIST[self.indexXMasMuzik][1]

        if app.GetTime() - self.startTimeXMasMuzik > boomTime:

            self.indexXMasMuzik += 1

            for i in xrange(boomCount):
                self.__XMasMuzik_Boom()

    def __XMasMuzik_Boom(self):
        x, y, z = player.GetMainCharacterPosition()
        randX = app.GetRandom(-150, 150)
        randY = app.GetRandom(-150, 150)

        snd.PlaySound3D(x+randX, -y+randY, z, "sound/common/etc/salute.mp3")
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Aratılır
Python:
def __XMasSong_Enable(self, mode):
Altına Eklenir

def __MuzikCal_Enable(self, mode):

python:
    def __MuzikCal_Enable(self, mode):
 
        if constInfo.MuzikKontrol == False:
            self.__DayMode_Update("dark")
     
        if "1"==mode:
            print "Muzik Acildi"
         
            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
         
            XMAS_BGM = "bicak_sirti.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
             
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "2"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
         
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
             
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "3"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
         
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
             
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "4"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
         
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
             
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        elif "5"==mode:
            print "Muzik Acildi"

            self.enableXMasMuzik = True
            constInfo.MuzikKontrol = True
            self.startTimeXMasMuzik = app.GetTime()
         
            XMAS_BGM = "karli-kayin-ormani.mp3"

            if app.IsExistFile("BGM/" + XMAS_BGM)==1:
                if musicInfo.fieldMusic != "":
                    snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic , 1)

                musicInfo.fieldMusic=XMAS_BGM
                musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
             
                snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

        else:
     
            print "MuzikCal Kapatildi"
            self.__DayMode_Update("light")
            self.enableXMasMuzik = False
            constInfo.MuzikKontrol = False

            if musicInfo.fieldMusic != "":
                snd.FadeOutMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic,1)

            musicInfo.fieldMusic=musicInfo.METIN2THEMA
            musicInfo.SaveLastPlayFieldMusic()
            musicInfo.loginMusic=""

            snd.FadeInMusic("BGM/" + musicInfo.fieldMusic)
------------------------------------------------------------------------------------

root/constInfo.py açılır

Arat
python:
FOG_LEVEL0 = 4800.0
Altına eklenir
python:
MuzikKontrol = False


---------------------------------------------------------------------

root/introloading.py açılır

Arat
python:
def __LoadSound(self):
İçerisine Ekle
python:
constInfo.MuzikKontrol = False
---------------------------------------------------------------------

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
root/servercommandparser.py açılır

Python:
"xmas_boom"                : self.__XMasBoom_Enable,
Aratılır

Python:
"xmas_muzik"            : self.__MuzikCal_Enable,
Altına eklenir

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Python:
def __XMasSnow_Enable(self, mode):
Aratılır

Altına eklenir
Python:
    def __MuzikCal_Enable(self, mode):
        if "1"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "2"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "3"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "4"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        elif "5"==mode:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
        else:
            self.__PreserveCommand("xmas_muzik " + mode)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
game/cmd.cpp açılır

C++:
{ "xmas_santa",    do_xmas,        SCMD_XMAS_SANTA,    POS_DEAD,    GM_HIGH_WIZARD    },
Arat

C++:
{ "xmas_muzik",    do_xmas,        SCMD_XMAS_MUZIK,    POS_DEAD,    GM_HIGH_WIZARD    },
Ekle

--------------------------------------

game/cmd.h açılır

C++:
SCMD_XMAS_SANTA,
Arat

C++:
SCMD_XMAS_MUZIK,
Ekle

-------------------------------------------------------------------------------------------

game\cmd_gm.cpp açılır

C++:
case SCMD_XMAS_SANTA:
Arat

C++:
        case SCMD_XMAS_MUZIK:
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"muzik secildi");
            quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlag("xmas_muzik", flag); //muzik
            break;
Ekle

--------------------------------------------------------------------------------------------------

game/questmanager.cpp açılır

C++:
if ((iEventFlagValue = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_boom")))
Arat

C++:
        //muzik
        if ((iEventFlagValue = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_muzik")))
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "xmas_muzik %d", iEventFlagValue);
        }
Ekle

game/xmas_event.cpp açılır

C++:
if (name == "xmas_snow" || name == "xmas_boom"  || name == "xmas_song" || name == "xmas_tree")
Aratılır

C++:
if (name == "xmas_snow" || name == "xmas_boom" || name == "xmas_muzik" || name == "xmas_song" || name == "xmas_tree")
Değiştirilir


/xmas_muzik deger

----------------------------------------------------------------------------------------

Konu uzun oldu kusura bakmayın . :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Güncelleme map giriş müziği ile çakışma olayı giderildi. 11.10.2018

Char.cpp açılır

cpp:
void CHARACTER::MainCharacterPacket()
Arat
cpp:
const BGMInfo& bgmInfo = CHARACTER_GetBGMInfo(mapIndex);
Bul
cpp:
int MuzikDeger = quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("xmas_muzik");
Altına Ekle


----------------------------------------------------------------------------------------------------

cpp:
strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
Arat
cpp:
            if(MuzikDeger == 0){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 1){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "bicak_sirti.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 2){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 3){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }
Değiştir


------------------------------------------------------------------------


cpp:
strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
Arat
cpp:
            if(MuzikDeger == 0){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, bgmInfo.name.c_str(), sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 1){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "bicak_sirti.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 2){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 3){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }else if(MuzikDeger == 4){
                strlcpy(mainChrPacket.szBGMName, "karli-kayin-ormani.mp3", sizeof(mainChrPacket.szBGMName));
            }
Değiştir


Bu şekilde olacaktır


Müziği

def __MuzikCal_Enable(self, mode):

içerisine eklediğiniz müzik isimleri aynı şekilde buraya eklemeniz gerekecektir.


Müzikleri şu şekilde ayarlabilirsiniz.

root/game.py açılır def __MuzikCal_Enable(self, mode): ara

5 müzik ile sınırlıdır elif çoğaltırsanız müzik sınırı artar :)

Müzik yolları şu şekilde ayarlanır

örnek if "1"==mode:

XMAS_BGM = "bicak_sirti.mp3" göreceksiniz

bgm / klasörün içindeki müzik adını yazaksınız.​

Kanıt

Kanıt 2

 
Son düzenleme:

xBURHANBEYx

Oyun Geliştiricisi
TM Üye
Katılım
20 Şub 2018
Konular
74
Mesajlar
862
Reaksiyon Skoru
366
Online Süresi
60d 1m
Başarım Puanı
132
MmoLira
404
DevLira
33
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekkürler
 

AzadBaraN

Level 3
TM Üye
Katılım
19 Ocak 2015
Konular
24
Mesajlar
212
Reaksiyon Skoru
29
Online Süresi
7d 4h 54m
Başarım Puanı
79
MmoLira
236
DevLira
3
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekküler
 

XxZeMaHSeRxX

Development Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Developer
Katılım
12 Tem 2017
Konular
1,673
Mesajlar
8,091
Reaksiyon Skoru
2,771
Online Süresi
154d 15h 6m
Başarım Puanı
300
MmoLira
619
DevLira
338
En İyi Cevap Puanı
62
Teşekkürler.

Beğendiğim bir özellikti bu TC oynarken de GM müzik veriyordu oyuna bazen güzel oluyordu gayet güzel yani iyi oldu.
 

EneSBeY39

Level 5
TM Üye
Üye
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
2
Mesajlar
661
Reaksiyon Skoru
166
Online Süresi
112d 6h 5m
Başarım Puanı
79
MmoLira
524
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst