HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar
Zevk için yaptığım birşeyi paylaşmak istedim.
Gelelim anlatıma
game.py aç ve arat
altına bunu yapıştır
Zevk için yaptığım birşeyi paylaşmak istedim.
Gelelim anlatıma
game.py aç ve arat
Kod:
def __ServerCommand_Build(self):
altına bunu yapıştır
Kod:
"burhan_i_efsunver" : self.BURHAN_I_EFSUNLAZIM,
bunuda fonksiyonların aralarında bir yere sıkıştırın
gameinfo.py aç yoksa aç ve şunu yapıştır
Şimdi gelelim queste
Kod:
def BURHAN_I_EFSUNLAZIM(self, qid):
gameInfo.BURHAN_I_EFSUNLAZIM = int(qid)
gameinfo.py aç yoksa aç ve şunu yapıştır
Kod:
BURHAN_I_EFSUNLAZIM = 0
Şimdi gelelim queste
Kod:
## BURHANBEY ##
quest efsunver begin
state start begin
when login begin
cmdchat("burhan_i_efsunver "..q.getcurrentquestindex())
end
when button or info begin
if pc.get_gold() > 199999 then
pc.give_item2(71084,200)
pc.change_gold(-200000)
else
syschat("Karakterinizde yang bulunmamakta! ")
end
end
end
end
Bu dosyalar içindeki efsunbotu.pyc kendi root dosyana at.
at ve çalıştır. İyi forumlar. Efsun fiyatını questten ayarlıyabilirsin.
Söylemediğim özellikleri
1. 5 Envantere kadar her efsunu algılar.
2.Her türlü fixi yapılmıştır tarafımca.
KANIT
NOT: Fonksiyonlara isim vermemin sebebi bazı kişiler hemen alıp kendi yapmış gibi paylaşmaları yüzünden yaptığım birşeydir...
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
at ve çalıştır. İyi forumlar. Efsun fiyatını questten ayarlıyabilirsin.
Söylemediğim özellikleri
1. 5 Envantere kadar her efsunu algılar.
2.Her türlü fixi yapılmıştır tarafımca.
KANIT
NOT: Fonksiyonlara isim vermemin sebebi bazı kişiler hemen alıp kendi yapmış gibi paylaşmaları yüzünden yaptığım birşeydir...
Son düzenleme:
Önemli değil.Teşekkürler.
Önemli değil.Teşekkürler.
Ben eski serverimde kullanıyodum. Deneyen arkadaşlar görücektir çalıştığını. Video çekmeye vaktim yok olunca atarım.Teşekkürler KANIT ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
